Rosną przychody obuwniczej marki

Wojas

Wojas

Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA w sierpniu 2013 roku wyniosła 13,4 mln zł i była wyższa o 7,9 proc. od przychodów osiągniętych w sierpniu 2012 roku.

W okresie styczeń – sierpień 2013 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 105,4 mln zł i była wyższa o 11,3 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

W 2013 roku spółka planuje docelowo zwiększyć sieć Wojas o 10 salonów. Dotychczas otwarto salony w: Wadowicach, Galerii Łódzkiej w Łodzi, w Szczecin Auchan Kołbaskowo, w Złotych Tarasach w Warszawie, Galerii Veneda w Łomży, Galerii Solnej w Inowrocławiu oraz zamknęła 2 sklepy (Kraków Carrefour, Gorzów Wielkopolski). W sierpniu br. spółka uruchomiła salon w CH Riviera (dawniej CH Wzgórze).

Ponadto firma dostosowuje działające salony do nowej stylistyki. W tym roku zmodernizowała swoje punkty m.in. w CH Plaza w Poznaniu, Galerii Krakowskiej, czy Silesia City Center w Katowicach.

Firma Wojas została założona w 1990 roku. Na dzień 31 marca 2013 roku własna sieć sprzedaży detalicznej Wojas obejmowała 144 sklepy, na co składało się: 135 salonów firmowych w kraju i 9 salonów firmowych Wojas na Słowacji. Dodatkowo sieć sklepów franczyzowych zlokalizowanych na Ukrainie i w Rosji zwiększyła się o 3 nowe punkty i od końca marca 2013 roku sieć franczyzowa liczy 5 punktów. Spółka prowadzi również sprzedaż produktów w sklepie internetowym.

Uczestnikiem Shopping Center Forum Fall Edition 2013 będzie Wiesław Wojas, prezes zarządu Wojas Trade sp. z o.o. Więcej informacji na temat Forum znajduje się tutaj.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska