Dynamiczna ekspansja Medicine

Salon Medicine

Firma Brandbq, do której należy marka odzieżowa Medicine – everyday therapy dynamicznie rozwija sieć sprzedaży pod nowym brandem. W CH Focus Mall Bydgoszcz otwarty został najnowszy salon sieci Medicine.

Został on urządzony na 178 mkw. powierzchni. Równocześnie w centrum handlowym zakończył działalność salon sieci Reporter, którą wcześniej rozwijała firma Brandbq. Dotychczasowy salon Reporter zajmował w galerii 153 mkw. Zmiana nazwy sklepu oraz powiększenie go dla potrzeb nowej marki wiązały się także ze zmianą lokalizacji. Sklep Medicine – everyday therapy znajduje się obecnie na piętrze galerii obok salonów Diverse i Heavy Duty.

Przedstawiciele firmy Brandbq w rozmowie z redakcją Retailnet zdradzili najbliższe plany ekspansji Medicine.

– Przede wszystkim zależy nam na otwarciach salonów w Warszawie, ponieważ obecnie działa tam tylko jeden sklep Medicine w Jankach. Planujemy otwarcia zarówno salonów własnych, jak i franczyzowych. Na tę chwilę działają łącznie 53 sklepy w całej Polsce i 13 za granicą – trzy zostaną otwarte w najbliższych dniach – mówi w rozmowie z Retailnet Piotr Beltrani odpowiedzialny za rozwój salonów franczyzowych w firmie Brandbq.

– Trwają zaawansowane rozmowy z CH Wola Park w Warszawie oraz CH Riviera w Gdyni. Tam powstaną salony własne. W październiku 2013 planujemy otworzyć sklep franczyzowy w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu – dodaje.
Salony sieci będą mierzyć około 300 metrów kwadratowych powierzchni. Firma planuje ciągłe poszerzanie kolekcji a także rozwój sieci sprzedaży również za granicą.

Marka Medicine oferuje odzież casualową, którą można nosić do pracy i w weekendy. Atutami marki są autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe, limitowane kolekcje. Pierwsza – specjalnie zaprojektowana dla Medicine – limitowana kolekcja t-shirtów jest autorstwa światowej sławy twórcy i ilustratora mody – Tomka Sadurskiego.

Reklama

Galeria Jurajska