Carrefour otworzył kolejnych 16 sklepów franczyzowych

Carrefour Express

Carrefour Express

W ostatnim miesiącu wakacji sieć Carrefour powiększyła się o kolejne sklepy franczyzowe. Obecnie na terenie kraju w ramach sieci franczyzowej Carrefour działa ponad 370 sklepów.

Nowe placówki powstały zarówno w małych miejscowościach, jaki i w dużych miastach, takich jak m.in. Kraków, w którym otwarto już 10. sklep Carrefour Express convenience. Format ten to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Placówki te, jak poinformowali przedstawiciele sieci, bardzo dobrze funkcjonują w pobliżu centrów biznesowych, blisko dworca kolejowego lub miejsc, które chętnie odwiedzają duże grupy turystów. Jubileuszowy sklep w formacie convenience został otwarty w samym centrum Krakowa, przy ulicy Szlak. To już drugi sklep należący do Jarosława Zbozień. Pierwszy, również w formacie convenience, otworzył on w kwietniu przy ulicy Długiej.

– Do przyłączenia się do sieci przekonał mnie mój brat – sam prowadzi Carrefour Express minimarket pod Krakowem – mówi Jarosław Zbozień. – Wiedziałem więc, że silna marka zapewni zdobycie zaufania klientów, co przekłada się na wzrost obrotów. Każdy przecież zna markę Carrefour – także zagraniczni turyści, którzy chętnie przychodzą do sklepu z doskonale znanym im szyldem.

Za sklepami Carrefour Express stoi ponad 50 lat doświadczenia całej Grupy Carrefour.

– Obecnie małe sklepy spożywcze muszą mieć nie tylko atrakcyjne ceny, lecz także odpowiedni, zróżnicowany asortyment i wsparcie promocyjne oraz wizerunkowe. Małym handlowcom jest trudniej spełniać te warunki, dlatego coraz chętniej korzystają ze wsparcia dużych przedsiębiorstw, takich jak Carrefour. Bardzo ważna jest także marka, pod jaką działa sklep. Musi ona być znana klientowi i cieszyć się jego zaufaniem. To wszystko właśnie gwarantuje Carrefour – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Koncept franczyzowy Carrefour jest uniwersalny i dostosowany do lokalnego rynku, co pozwala na dynamiczny rozwój sieci na terenie całego kraju – zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. W ubiegłym miesiącu nowe sklepy pod logo Carrefour Express i Globi zostały otwarte na terenie aż 8 województw. Nowe placówki franczyzowe powstały w dużych miastach, takich jak Warszawa, Kraków i Olsztyn, a także w małych miejscowościach – m.in. w Zagrodnie (woj. dolnośląskie) i Trzcinicy (woj. podkarpackie).

Carrefour swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozprzestrzenia w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. Obecnie pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach.

Carrefour będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się 18-19 września 2013 w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska