Wizualizacja CH Morena
Wizualizacja CH Morena

Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, planuje przeprowadzenie rewitalizacji CH Morena w Gdańsku.

Planowana modernizacja Moreny obejmie zarówno powierzchnie wewnątrz obiektu, jego elewacje, strefę parkingową jak również jego najbliższe otoczenie. Dodatkowo centrum zostanie częściowo zrekomercjalizowane, dzięki czemu, jak poinformowano, obecna pozycja Moreny zostanie dodatkowo wzmocniona. Przemianie ulegnie również część food-courtowa, która docelowo zmieni swoją lokalizację oraz zyska nową, bardziej nowoczesną i przyjazną estetykę. Na przestrzeniach wspólnych pojawią się strefy wypoczynku wyposażone w elementy małej architektury.

Na terenie CH Morena zostanie wdrożony również nowy system identyfikacji wizualnej, opracowany w oparciu o globalną strategię rebrandingową całego obiektu. Pierwszym etapem tego procesu jest projekt nowego logotypu centrum. Jego nowatorski design oraz nowa odważna kolorystyka zostaną wykorzystane również podczas projektowania nowych części wspólnych budynku.

Dodatkowym atutem centrum będzie również remodeling hipermarketu Carrefour. Powierzchnia sklepu zostanie zwiększona oraz przeprojektowana pod kątem wprowadzenia nowych funkcji. Na jego terenie zostaną uruchomione m.in. mini strefy restauracyjne. Sklep zyska nową estetykę kolorystyczną, przejrzysty układ działów oraz nowy system kasowy. Wszystkie prace związane z rewitalizacją centrum będą prowadzone etapami, tak aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania obiektu. Dodatkowo inwestor zadba o odpowiednią komunikację skierowaną do klientów, by zapewnić im maksymalny komfort podczas robienia zakupów.

Planowane zakończenie prac związanych z rewitalizacją obiektu przewidziane jest na jesień 2015 roku. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za proces rekomercjalizacji CH Morena została agencja Colliers International.

Przeprowadzone przez GFK badania rynkowe pokazały, że centrum handlowe Morena w Gdańsku posiada bardzo atrakcyjną lokalizację. Położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie licznych osiedli mieszkaniowych, zarówno jedno – jak i wielorodzinnych. W najbliższej strefie budowane są również nowoczesne apartamentowce. Dodatkowo potencjał demograficzny najbliższego otoczenia Moreny jest wyjątkowo korzystny, co bezpośrednio przekłada się na wskaźnik odwiedzalności tego obiektu.

Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 tys. mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Carrefour zaprezentuje swoje projekty podczas Shopping Center Forum na stoisku 6.5