Magnolia Park
Magnolia Park

Uczestnicy tegorocznej, jesiennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się w dniach 18-19 września w Centrum EXPO XXI w Warszawie, będą mogli zobaczyć, jak zmieni się wrocławskie centrum handlowe Magnolia Park po zakończeniu trwającej obecnie rozbudowy.

Klienci będą mieli do dyspozycji najszerszą ofertę modową na Dolnym Śląsku, atrakcyjne formy rozrywki dla całej rodziny i nową, powiększoną strefę food court. O szczegółach dotyczących projektu będzie można porozmawiać przy stoisku nr 5.1.

Magnolia Park już teraz jest największym obiektem handlowo-usługowo-rozrywkowym na Dolnym Śląsku z szeroką i zróżnicowaną ofertą znanych polskich i międzynarodowych marek, w tym topowych brandów modowych. O popularności centrum świadczy stale rosnąca frekwencja – w 2012 roku odwiedziło je ponad 9,5 miliona osób (o 600 tys. więcej niż w 2011 roku). Po rozbudowie powierzchnia Magnolia Park zwiększy się o kolejne 20 tys. mkw., a w nowej części, która powstanie od strony ulicy Legnickiej, znajdzie się 60 nowych sklepów. Obecnie w centrum handlowym trwają prace mające na celu relokację oraz powiększenie strefy food court. Po ich zakończeniu galeria zaoferuje swoim klientom 21 restauracji i kawiarni oraz 650 miejsc siedzących.

Od początku 2013 roku, kiedy rozpoczęła się rozbudowa, sukcesywnie poszerza się także grono najemców Magnolia Park. Wśród nowych lokali, gdzie mieszkańcy Wrocławia mogą już teraz robić zakupy, jest pierwszy w mieście sklep partnerski pod szyldem Chantelle Lingerie Brands Since 1876 oraz pierwszy w Polsce salon New April. W centrum handlowym nie zabraknie też takich marek, jak Sinsay czy Decathlon – ten ostatni zajmie powierzchnię 3 355 mkw.

– Shopping Center Forum to jedna z największych imprez skupiających deweloperów i najemców centrów handlowych w Polsce i całej Europie Środkowej, dlatego uważamy, że to świetna okazja do zaprezentowania nowego oblicza Magnolia Park. Przy stoisku Magnolia Park najemcy będą mogli zobaczyć, jak zmienia się ten obiekt w czasie rozbudowy i jak będzie wyglądał po jej zakończeniu. Na dodatkowej powierzchni handlowej znajdą się nowe sklepy, restauracje i kawiarnie, a także nowoczesne formy rozrywki dla całej rodziny. Dzięki temu Magnolia stanie się jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem zakupów dla mieszkańców Wrocławia i okolic – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Michał Masztakowski, dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Jego łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie 77 595 mkw., a dalsze inwestycje są właśnie realizowane. Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 018 miejsc parkingowych.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

Magnolia Park zostanie zaprezentowana podczas Shopping Center Forum na stoisku 5.1