Leroy Merlin z aplikacją mobilną

Leroy Merlin

Leroy Merlin

PayPal, specjalizujący się w systemach płatności online, podpisał umowę z Leroy Merlin, jedną z międzynarodowych sieci sklepów budowlano-dekoracyjnych dla klientów detalicznych. Nawiązana przez firmy współpraca pozwala na dokonywanie bezpiecznych i szybkich płatności w sklepie internetowym Leroy Merlin w Polsce również za pomocą urządzeń mobilnych.

Rozpoczęcie współpracy zbiega się w czasie z wprowadzeniem na rynek nowej wersji aplikacji mobilnej PayPal, która umożliwia transfer pieniędzy za pomocą smartfona z jednego konta PayPal na inne.

Podpisanie przez PayPal umowy z Leroy Merlin umożliwia prostą i wygodną realizację transakcji w sklepie internetowym www.leroymerlin.pl także za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dla klientów marketu oznacza to dostęp do innowacyjnych i bezpiecznych metod płatności zintegrowanych z usługami zarządzania portfelem PayPal. Osoby, które są w ciągłym ruchu, mogą bezpiecznie płacić za zakupy wykonując kilka ruchów palcem po ekranie telefonu. Jedno bezpieczne konto PayPal pozwoli korzystać ze środków dostępnych na rachunku bankowym, karcie kredytowej oraz z innych możliwych form finansowania.

– Rozpoczęcie współpracy z PayPal to punkt zwrotny w dalszym rozwoju naszej platformy e-commerce. Jak zaobserwowaliśmy, coraz większy ruch generowany w naszym sklepie internetowym pochodzi z urządzeń mobilnych. To kluczowy element, który pozwala stworzyć jedną spójną wielokanałową strategię, łączącą różne metody płatności. PayPal to doświadczony i zaufany partner, dzięki któremu możemy czerpać z najnowszych trendów, oferując bezpieczne, szybkie i proste transakcje, zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych – mówi Christophe Dubus, dyrektor zarządzający Leroy Merlin Polska.

Platforma e-commerce Leroy Merlin została w pełni zintegrowana z rozwiązaniami PayPal, co umożliwia dokonywanie płatności za pośrednictwem urządzeń mobilnych. M-commerce, w opinii ekspertów, stał się już w Polsce nowym standardem w dziedzinie zakupów elektronicznych. Zgodnie z wynikami badania Ipsos1, zrealizowanymi na zlecenie spółki PayPal, ponad 40 proc. klientów w Polsce jest właścicielami smartfonów. Jednocześnie blisko 15 proc. to posiadacze tabletów. Duża popularność urządzeń mobilnych wpływa na sposób dokonywania zakupów. Szybki dostęp do informacji oraz wygoda i komfort to główne powody, które decydują o używaniu smartfona przy nabywaniu produktów i usług. 52 proc. respondentów z Polski realizuje transakcje z użyciem pobranej aplikacji mobilnej, natomiast 63 proc. używa w tym celu wyszukiwarki w telefonie. Jednocześnie 40 proc. klientów deklaruje, że byliby o wiele bardziej skłonni kupować za pośrednictwem urządzeń mobilnych, gdyby mieli dostęp do kuponów w ramach określonego programu lojalnościowego.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z Leroy Merlin, aby ułatwić klientom zakupy przez Internet, także z użyciem urządzeń mobilnych, w marketach z tzw. segmentu Do-It-Yourself (Zrób to sam). Dzięki elastycznym i innowacyjnym rozwiązaniom, takim jak m.in. nowa aplikacja mobilna PayPal, jesteśmy w stanie znacząco usprawnić proces dokonywania transferu pieniędzy miedzy kontami PayPal. Nowa aplikacja to odpowiedź na trend rosnącej popularności urządzeń mobilnych. Prognozujemy nawet, że wartość płatności, które przetwarzane są za pośrednictwem urządzeń mobilnych w systemie PayPal, wyniesie w tym roku 20 mld USD. Mamy nadzieję, że nasza aplikacja będzie cieszyć się popularnością również wśród klientów Leroy Merlin – mówi Damien Perillat, dyrektor zarządzający PayPals w Europie Środkowej i Wschodniej.

Nowa aplikacja mobilna, stworzona przez zespół PayPal, zyskała nie tylko nowy, ciekawy design, ale także nowe funkcjonalności, które usprawniają cały proces płacenia – od zarządzania kontem, aż po przesyłanie oraz odbiór środków pieniężnych. Aplikacja na iPhoney oraz smartfony z systemem Android, której nowa wersja aktualnie wprowadzana na rynek, jest obecnie dostępna w 125 krajach. Została już pobrana łącznie 29 milionów razy przez użytkowników z całego świata. Ponadto w niektórych krajach (takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania, Australia, Hong Kong i Japonia) aplikacja wyposażona została w dodatkowe funkcjonalności typu in-store (związane z realizacją transakcji w miejscu płatności, np. w sklepie, restauracji, barze) oraz opcje kredytowe (możliwość obciążenia rachunku klienta w późniejszym czasie).

 

Reklama

Galeria Jurajska