Salon Marilyn
Salon Marilyn

Firma Marilyn regularnie rozszerza zasięg dostępności swoich produktów na terenie galerii handlowych w całej Polsce. W najbliższych tygodniach zostaną otwarte kolejne nowe salony.

– W najbliższym czasie otwieramy drugi salon w Katowicach. Znajdzie się on w Galerii Katowickiej i zajmie powierzchnię 40 metrów kwadratowych. Następny punkt sprzedaży będzie działał w Gdyni w CH Riviera i będzie oferował kolekcję na powierzchni 15 mkw. Zmieniamy także lokalizację salonu w Arkadach Wrocławskich – niebawem salon znajdzie się tam piętro niżej. Salon własny o powierzchni 30 mkw. otworzymy także w Krakowie -mówi z rozmowie z redakcją Retailnet Katarzyna Rezler, dyrektor handlowy Marilyn.

– Dodatkowo naszym celem jest stworzenie prężnej sieci sprzedaży detalicznej opartej na systemie partnersko-franczyzowym. Firma wychodzi naprzeciw potrzebom klientów ograniczając ryzyko potencjalnych partnerów handlowych do minimum – w najbliższym czasie otworzą się 4 salony franczyzowe, między innymi w Sarnim Stoku, i w Poznań City Center. Warto zaznaczyć, że nasza firma nie pobiera opłat wpisowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy około 30 nowych lokalizacji na terenie kraju jako potencjalnych miejsc otwarcia punktów partnerskich i franczyzowych. Dodatkowo poszukujemy lokali również poza granicami Polski – dodaje Katarzyna Rezler.

Marka Marilyn nawiązała współpracę z Patrizią Gucci. Od połowy września w salonach Marilyn zadebiutowała kolekcja Marilyn by Patrizia Gucci. Włoska projektantka, reprezentująca czwarte pokolenie znanej florenckiej rodziny, wyłącznie dla polskiej firmy, stworzyła linię ekskluzywnych rajstop.

Obecnie w Polsce działa ok. 40 salonów Marilyn, z czego 3/4 to franczyzowe punkty sprzedaży. Firma kooperuje też z sieciami tj.: z Rossmann, Auchan czy z drogerią Natura. Marilyn współpracuje z kontrahentami m.in.: z USA, Niemiec, Irlandii, Francji, Rosji, Ukrainy i Litwy.