Carrefour zapowiedział nowe projekty na SCF

Carrefour na SCF

Carrefour na SCF

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum, Carrefour Polska zaprezentował po raz pierwszy nie tylko pełen portfel posiadanych centrów handlowych, ale zapowiedział także cztery projekty deweloperskie. Spółka zaprezentowała również swoją flagową inwestycję – CH Morena w Gdańsku, które zostanie poddane całkowitej modernizacji.

– Shopping Center Forum to doskonała okazja do zaprezentowania najważniejszych dla firmy projektów, jak również możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych.  Carrefour Polska posiada szeroki portfel nieruchomości, począwszy od centrów handlowych, poprzez hipermarkety, supermarkety oraz sklepy franczyzowe. W obiektach tych jesteśmy nie tylko zarządcą, ale również właścicielem, a niejednokrotnie również i anchorem. Stąd nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony deweloperów, szukających silnego operatora spożywczego do swoich centrów handlowych, jak również ze strony najemców poszukujących stabilnych galerii – powiedział redakcji Retailnet Ronan Martin wiceprezes Carrefour Polska.

– Szczególną uwagę najemców zwrócił projekt modernizacji CH Morena w Gdańsku, którego realizację planujemy na przyszły rok.  Morena zmieni całkowicie swoje oblicze. Począwszy od zmian w samej architekturze budynku, a skończywszy na nowej ofercie handlowej. Carrefour Polska jest również zainteresowany budową nowoczesnych parków handlowych. Jeszcze w tym roku planujemy budowę „Sonata Park” w Sochaczewie, której oferta będzie zawierała zarówno marki odzieżowe, jak również perfumerie oraz hipermarket Carrefour. Dodatkowo udało się nam pozyskać brandy, które do tej pory były nieobecne w Sochaczewie, a które cieszą się dużym uznaniem wśród klientów – komentuje Ronan Martin.

Carrefour Polska planuje również modernizacje swoich budynków w Olsztynie oraz w Krośnie. Obie te inwestycje mają na celu podniesienie wartości obiektów, jak również ich repozycjonowanie. Obserwując uważnie zmiany, jakie dokonują się na handlowej mapie Polski, Carrefour zakłada dalsze inwestowanie w posiadane centra handlowe, upatrując w nich duży potencjał, wynikający zarówno z ich lokalizacji jak i stabilnej pozycji na rynku.

– Udział w tegorocznych targach oraz ilość przeprowadzonych rozmów są dla nas jasnym sygnałem, ze obecność w tego typu wydarzeniach, jest dla naszej Spółki bardzo cenna. Udało się nam  nie tylko zaprezentować i wzmocnić swój wizerunek, jako właściciela centrów handlowych, ale również nawiązać kilkanaście satysfakcjonujących kontaktów biznesowych, które być może doprowadzą, do zawarcia nowych umów najmu –  podsumowuje  Ewa Karska dyrektor galerii handlowych.

 

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016