Dobre fotografie produktów są dźwignią handlu internetowego. Dziś nawet podgląd obrotowy w zakresie 180 stopni może okazać się niewystarczający

Z takiego założenia wyszedł Jeff Hunt, założyciel Snap36. Firma zajmuje się sprzedażą i wynajmem specjalistycznego sprzętu do fotografii produktowej 360 stopni i 3D platformom handlowym o różnym profilu. “Możliwość podglądu w 360 stopniach jest skierowana nie tylko do klientów e-sklepów B2C. Także na platformach B2B okazuje się ogromnie przydatna” – uważa Hunt.

Niedawno firma otrzymała zlecenie na sfotografowanie ponad 25 tys. produktów oferowanych Parts Town, e–sprzedawcy części zamiennych do profesjonalnego sprzętu kuchennego. Mimo zamieszczanych na stronie zdjęć oraz dokładnych opisów producenta, restauratorzy szukający akcesoriów do piekarników, grilli, czy maszyn do lodów mieli spory problem z wyborem produktów.

Rozwiązaniem okazały się sesje fotograficzne w magazynie e-sklepu, których efektem są wysokiej rozdzielczości obrazy pozwalające klientom na wirtualne obracanie produktów wokół wszystkich osi i bardzo dokładne zbliżenia pod wszystkimi kątami. „PartSPIN to największy projekt w historii, który wykorzystuje zdjęcia obrotowe w 360 stopniach” – powiedział Steve Snower, prezes Parts Town.

Firma Snap36 została założona w 2011 i ma wśród swoich klientów takie sklepy jak Kohl’s, Walmart.com, Cabela’s, eBags, Summit Sports i LIDS. Ci którzy nie decydują się na sesje fotograficzne we własnych magazynach, mogą liczyć na wynajem w pełni wyposażonego studia.