Top Secret
Top Secret

Dzięki usprawnieniom i nowym funkcjonalnościom sklepu rośnie ruch na stronie. W sierpniu liczba odwiedzin zwiększyła się o 12,6 proc., a w pierwszej połowie września o 50 proc. Wpływa to na efektywność sprzedaży.

Wartość zamówień brutto w e-sklepie w sierpniu była wyższa o 50,5 proc. niż w analogicznym okresie roku 2012. Natomiast w pierwszych tygodniach września ich wartość wzrosła już o 99,8 proc. względem połowy września roku ubiegłego. Ilość transakcji w sierpniu zwiększyła się o 41,4 proc. rok do roku, a w pierwszej połowie września br. wzrosła aż o 104,7 proc.

Platforma sklepu internetowego Top Secret zyskała zupełnie nowy layout i ulepszone funkcjonalności. Główne atuty to wysoka intuicyjność zakupów, zaawansowane, dynamiczne filtrowanie produktów oraz możliwość dostosowania oferty do konkretnego klienta na podstawie jego preferencji. W sklepie internetowym jest dostępna pełna oferta nowych kolekcji Top Secret, troll, Drywash oraz Happy Kids.

Spółka Redan jest właścicielem sieci marek Top Secret, Troll, Drywash oraz Textilmarket. Obecnie firma posiada ponad 500 sklepów detalicznych.