Gemini Park Tarnów

Tegoroczne wakacje były udane dla Gemini Park Tarnów, centrum handlowego należącego do Gemini Holdings. Pomimo, iż lipiec i sierpień w handlu często określane są „martwymi miesiącami”, wyniki odwiedzalności i wskaźniki obrotów najemców tarnowskiego Gemini Park pokazują wzrosty rok do roku.

Zgodnie z raportem firmy Experian, odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w trakcie tegorocznych wakacji spadła. W skali rok do roku, footfall w lipcu był niższy o 5,7 proc., a w sierpniu spadł o 3,4 proc. Mimo tych niekorzystnych czynników, Gemini Park Tarnów przyciąga coraz więcej klientów, a najemcy notują wzrost obrotów – poinformował zarząd obiektu.

W lipcu tego roku, centrum zanotowało wzrost odwiedzalności o 22 proc. i zwiększenie wyników sprzedaży o 10 proc. W sierpniu wyniki te wzrosły analogicznie o: 24,7 proc. i 18 proc. w stosunku do tych samych miesięcy roku ubiegłego.

– To bardzo satysfakcjonujący wynik, zwłaszcza w porównaniu z ostatnimi wskaźnikami indexu Footfall Polska, które w trakcie wakacji przyjmowały tendencje spadkowe – komentuje Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów – Przez trzy lata funkcjonowania Gemini Park Tarnów zdążyło już ugruntować swoją pozycję, dzięki czemu nie musimy obawiać się negatywnych tendencji rynkowych. Nasz obiekt wyraźnie wrósł już w handlową mapę Tarnowa i obecnie jest najważniejszą destynacją zakupową nie tylko dla miasta, ale też całego regionu – dodaje Z. Nowak.

Oba miesiące wakacyjne były szczególnie dobre dla najemców zarówno z branży modowej, obuwniczej, jak i gastronomicznej. Niektóre marki jak np. Giacomo Conti, zanotowały rekordowe wzrosty obrotów. – Porównując tegoroczne wakacyjne wyniki z zeszłorocznymi, odnotowaliśmy średni wzrost obrotów o ok. 40 proc. Jesteśmy więc ukontentowani z wyników naszego salonu mody męskiej w Tarnowie – mówi Zbigniew Markowski, prezes Giacomo Conti.

Wzrost wyników sprzedaży zanotował także salon Diverse, jedna z wiodących firm odzieżowych w Polsce. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w Gemini Park Tarnów w lipcu i sierpniu – mówi Zuzanna Owsiak, kierownik salonu Diverse w Gemni Park Tarnów. – Dzięki organizowanym przez nas atrakcyjnym akcjom wyprzedażowym oraz pomocy ze strony zarządu centrum, zanotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży i odwiedzalności. Jestem przekonana, iż w przyszłych miesiącach wzrost obrotów będzie równie zadowalający z uwagi na doskonałą lokalizację obiektu i stale rosnący footfall Gemini Park Tarnów – dodaje Z. Owsiak.

Zadowolona z wakacyjnych obrotów jest także Joanna Pałka, kierownik salonu Deichmann w Gemini Park Tarnów – W lipcu i sierpniu obroty były satysfakcjonujace – odnotowaliśmy wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

Wysokie wyniki oraz ugruntowana pozycja Gemini Park Tarnów na rynku lokalnym, sprzyjają dużej popularności obiektu wśród najemców. Tylko w ostatnim czasie oferta centrum powiększyła się o sklep kosmetyczny Hebe, 4F, Quickside, Perfekt Serwis oraz znaną w regionie Cukiernię Kudelski. W najbliższym czasie do centrum dołączą także nowe marki. Obecnie Gemini Park Tarnów tworzy blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych zlokalizowanych na 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu.