Plac Unii ruszy 12 października 2013

Elewacja Plac Unii

Elewacja Plac Unii

Oficjalne otwarcie wielofunkcyjnego kompleksu Plac Unii w Warszawie zaplanowano na sobotę, 12 października. Jego część handlowa – a w niej sklepy, Supersam, punkty usługowe, restauracje oraz kawiarnie – będzie funkcjonowała pod nazwą Plac Unii City Shopping.

Prace wykończeniowe wewnątrz oraz w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu Plac Unii, jak poinformowano, weszły już w ostatnią fazę. Inwestycja składa się z trzech budynków, oferujących łącznie 56, 8 tys. mkw. powierzchni do wynajęcia, z czego 41 300 mkw. to część biurowa, natomiast 15, 5 tys. mkw. – trzypoziomowe centrum handlowe.

– W nazwie Plac Unii City Shopping zawarta jest wizja miejsca funkcjonującego w rytmie wielkiego miasta i czerpiącego z jego atmosfery. To inspirująca przestrzeń, w której w naturalny sposób przenikają się światy biznesu i relaksu To również miejsce, które jest zawsze „po drodze” i „na bieżąco” z trendami – mówi Bogda Korolczuk, dyrektor centrum handlowego Plac Unii. Tworząc identyfikację wizualną centrum zdecydowaliśmy się na współdziałanie z Tomkiem Sadurskim, który w swoich pracach doskonale łączy świat high fashion z przekazem adresowanym do wszystkich osób ceniących styl, jakość i różnorodność – dodaje.

Tomek Sadurski jest cenionym grafikiem, rysownikiem i ilustratorem mody, regularnie współpracującym z czołowymi światowymi markami oraz prestiżowymi tytułami, takimi jak Vanity Fair, Fashion Magazine, Park Avenue, Tush, Elle Girl, Twój Styl czy Süddeutsche Zeitung. Stworzone przez niego grafiki oraz identyfikacja wizualna Plac Unii City Shopping inspirowane są stylem i atmosferą Paryża, Berlina czy Nowego Jorku, ale też architekturą samego Placu Unii.

– Dzieło Profesora Stefana Kuryłowicza to prosta forma, która przyciąga uwagę otwartością i grą kontrastowych elementów, a jej wnętrze zaskakuje rozmachem – mówi Tomek Sadurski. Język graficzny stworzony dla Plac Unii City Shopping to nowoczesny, unikający dosłowności eklektyzm – skrojone na miarę kolaże i ilustracje, dynamiczne linie, zdjęcia, zróżnicowane liternictwo oraz modowe ornamenty. Poprzez niekonwencjonalną formę graficzną chciałem wyrazić kreatywną filozofię nowego miejsca na zakupowej i lifestylowej mapie Warszawy – komentuje Tomek Sadurski.

Kampania reklamowa wykorzystująca oryginalne prace Tomka Sadurskiego stworzone specjalnie dla Plac Unii City Shopping, pojawi się na początku października w wybranych tytułach prasowych oraz na nośnikach wielkoformatowych w Warszawie.

Plac Unii to kompleks biurowo-handlowy zlokalizowany na granicy Śródmieścia i Mokotowa. Składa się z trzech obiektów. W 2012 roku obiekt otrzymał certyfikat ekologiczny BREEAM. Projekt Placu Unii został opracowany przez pracownię APA Kuryłowicz & Associates. Inwestycja jest realizowana przez Grupę Liebrecht & wooD (inwestor większościowy – 60 proc.) wspólnie z BBI Development NFI S.A.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016