Interaktywne salony Tommy Hilfiger

Otwarcie interaktywnego  salonu Tommy Hilfiger

Otwarcie interaktywnego salonu Tommy Hilfiger

Właściciel marki Tommy Hilfiger uruchamia interaktywne salony. Wykorzystuje w nich technologie cyfrowe w zakresie doboru ubrań i systemu zamówień. Ostatnio otwarty salon w nowym koncepcie znajduje się w Dusseldorfie.

W lokalu udostępniono 20 tabletów dla osób robiących zakupy online. Ponadto klienci mogą skorzystać z aplikacji na iPady, która pozwala wirtualnie dobrać ubrania. Następnie klient siedząc np. w kawiarni może przesłać wybrany strój do sprzedawcy, który wyświetli go na dużym ekranie. Zastosowanie w sklepie urządzeń interaktywnych ma wydłużyć pobyt klientów w salonie i zapewnić bardziej spersonalizowane zakupy. Obecnie w ramach sieci działa już siedem interaktywnych sklepów.

Tommy Hilfiger to jedna z najbardziej znanych i renomowanych marek modowych na świecie. Stworzył ją nowojorski projektant mody Thomas Hilfiger.  Marka funkcjonuje na rynku od 1985 roku. Tommy Hilfiger należy do firmy Phillips-Van Heusen Corp, która jest również właścicielem marki Calvin Klein. Obecnie firma posiada ponad 1,2 tys. salonów w Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Środkowej i Południowej oraz w Azji. Produkty marki dostępne są również w sklepach internetowych. W 2012 roku globalna sprzedaż detaliczna produktów pod marką Tommy Hilfiger wyniosła około 6 mld  dolarów.

W Polsce salony brandu znajdują się w najbardziej prestiżowych centrach handlowych m.in. w CH Arkadia w Warszawie, Galerii Mokotów, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, CH Stary Browar w Poznaniu, Silesia City Center w Katowicach, czy łódzkiej Manufakturze. Jeszcze w tym roku zostanie otwarty salon w CH Riviera w Gdańsku.

W ofercie marki znajduje się odzież zarówna damska, męska, jak i dziecięca, szeroki wybór akcesoriów, obuwie oraz perfumy. Kolekcje sygnowane kultowym logo Tommy Hilfiger to typowo amerykański casulowy styl.

Reklama

Galeria Jurajska