Nowe marki w Dekadzie Grójec

Dekada Grójec

Dekada Grójec

Ray Obuwie – ogólnopolska sieć sklepów obuwniczych oraz marka eSmokingWorld dołączą do grona najemców Dekady Grójec, centrum handlowego typu convenience, realizowanego przez grupę Dekada Realty.

Ray Obuwie to kolejna marka, która będzie tworzyła ofertę handlową Dekady Grójec. W salonie o powierzchni 146 mkw. firma będzie oferować buty z najnowszych kolekcji.

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu marki Ray Obuwie w Dekadzie Grójec, ponieważ jest to centrum o bardzo dużym potencjale. Zarówno dobór najemców, jak i format obiektu nastawionego na wygodne, szybkie zakupy sprawia, że galeria ta ma szansę na bardzo silną pozycję w świadomości lokalnych konsumentów – mówi Marek Kaczyński, specjalista ds. marketingu, Ray Obuwie.

–  Stale obserwuję rosnącą popularność obiektów typu convenience shopping center i jestem przekonany, że nasz salon w Dekadzie Grójec będzie cieszył się dużym powodzeniem u klientów – dodaje Kaczyński.

W Dekadzie Grójec swój lokal otworzy także eSmokingWorld, marka należąca do firmy Chic – specjalizującej się w branży e-papierosowej. W lokalu o powierzchni 25 mkw. klienci znajdą wybór e-papierosów, płynów nikotynowych w różnych smakach i akcesoriów znanych marek tj. Mild, Volish, Provog czy LiQueen.

Oprócz salonu Ray Obuwie i eSmokingWorld, w ofercie Dekady Grójec znajdzie się m.in. market spożywczy, Martes Sport, Rossmann, CCC, Media Expert oraz Apteka.

Dekada Grójec będzie nowoczesnym centrum handlowym przeznaczonym na szybkie, wygodne zakupy. Obiekt umiejscowiony zostanie w północnej części miasta, bezpośrednio przy obwodnicy i niedaleko drogi ekspresowej S7. Na powierzchni najmu 5,4 tys. mkw. będzie zlokalizowanych 16 lokali handlowych. W ofercie centrum znajdą się również punkty usługowe, a na parkingu zmieści się 180 samochodów.

Otwarcie obiektu zaplanowano 27 listopada 2013 r. Za komercjalizację wszystkich centrów Dekada odpowiada BOIG Property Consulting.

Reklama

Galeria Jurajska