15 nowych sklepów franczyzowych sieci Carrefour

Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska

Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu Carrefour Polska

We wrześniu Carrefour otworzył aż 15 nowych sklepów Carrefour Express i Globi należących do sieci franczyzowej. Nowe placówki handlowe powstały m.in. w małych miejscowościach, takich jak Sobolew i Stromiec, a także w Warszawie, w pobliżu Dworca Centralnego.

– Prawdziwa franczyza to nie tylko niższe ceny dostaw i szyld sklepu, lecz dużo więcej. Propozycja franczyzowa Carrefour jest ofertą kompleksową. Wspieramy naszych franczyzobiorców przez cały okres trwania umowy i stale zapewniamy im pomoc we wszystkich aspektach zarządzania sklepem. Partnerska franczyza Carrefour opiera się na współpracy i wzajemnym zaufaniu – powiedział Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek Zarządu Carrefour Polska.

Dzięki ofercie franczyzowej Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku i stale zdobywa zaufanie nowych franczyzobiorców, którzy przystępują do sieci. Dodatkowo liczni partnerzy – zachęceni wzrostem rentowności własnych sklepów – otwierają swoje kolejne placówki pod logo Carrefour Express i Globi. Skutkuje to stałym wzrostem liczby sklepów franczyzowych należących do Carrefour – we wrześniu ich liczba powiększyła się aż o 15 nowych placówek, a w sumie działa już ponad 380 sklepów Carrefour Express i Globi na terenie całego kraju.

Koncept franczyzowy Carrefour dostosowany jest do lokalnego rynku, dlatego nowe sklepy otwierane są zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. Eksperci Carrefour nieustannie analizują sytuację na rynku, doskonaląc model partnerskiej współpracy franczyzowej. Carrefour modernizuje wyposażenie sklepów, rozbudowuje nowoczesny system informatyczny oraz na bieżąco dostosowuje asortyment do oczekiwań klienta. Koncept zmienia się stosownie do wymagań rynku, partnerów biznesowych oraz klientów. W centrum zainteresowania Carrefour zawsze pozostaje klient.

Carrefour swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach a także na terenach wiejskich oraz Carrefour Express convenience  sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, których powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 mkw..

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016