Pasaż Grunwaldzki rozdaje rabaty przez aplikację

Pasaż Grunwaldzki

Pasaż Grunwaldzki

Po sukcesach poprzednich edycji Pasaż Grunwaldzki po raz kolejny przygotował aplikację z kuponami rabatowymi dla swoich fanów. Generator kuponów rabatowych jest dostępny na profilu centrum na Facebooku.

Ruszyła kolejna edycja aplikacji, która umożliwia fanom pobieranie kuponów rabatowych do wybranych sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych w Pasażu Grunwaldzkim. Użytkownicy sami wybierają ofertę promocyjną i uzyskują nieograniczony dostęp do zniżek. Generator połączony jest również ze stroną internetową centrum, dzięki czemu korzystający z aplikacji mogą sprawdzić lokalizację punktu oferującego rabat, jak również przejść do strony www najemcy. Aplikacja dostępna jest za pośrednictwem fanpage’a. Dodatkowo na odświeżonej stronie internetowej Pasażu Grunwaldzkiego znalazła się specjalna zakładka informująca o dostępnych w aplikacji rabatach i odsyłająca do generatora.

Premiera aplikacji odbyła się w ubiegłym roku na przełomie listopada i grudnia. Już w 15 minut po jej starcie pobranych zostało ponad 200 kuponów. Dotychczas odbyło się sześć edycji, w których łącznie wygenerowano ponad 2,3 tys. kuponów. Akcje prowadzone są w cotygodniowych edycjach. Więcej informacji na: www.pasazgrunwaldzki.pl.

Pasaż Grunwaldzki powstał w 2007 roku. Obiekt należy do firmy Echo Investment. Oferta centrum handlowo-rozrywkowego to blisko 200 sklepów, punktów usługowych, restauracji oraz 11-salowe Multikino i nowoczesny klub sportowy Pure Jatomi Fitness.

Echo Investment SA to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka prowadzi inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych i handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Reklama

Galeria Jurajska