5 sklepów marki Kossmann w najbliższych latach

Iwona Kossmann

Iwona Kossmann

Pierwszy sklep marki Kossmann w warszawskiej Galerii Mokotów został bardzo dobrze przyjęty przez klientki. Jest to pierwsza marka w Polsce, posiadająca ofertę ubrań biznesowych skierowanych do przedsiębiorczych kobiet. Na krajowym rynku nie ma firmy, która skupiłaby swoją ofertę tylko na tym segmencie klientek.

Jak ustaliła redakcja Retailnet właścicielka marki Iwona Kossmann planuje dalszą ekspansję w naszym kraju. Przyjęta strategia rozwoju marki zakłada w pierwszej kolejności dążenie do uzyskania znaczącej pozycji na polskim rynku odzieży biznesowej i ekskluzywnych marek kobiecych.

Firma Kossmann Fashion sp. z o.o. planuje otwarcie pięciu sklepów własnych w perspektywie pięciu lat. Butiki Kossmann mają zajmować powierzchnię około 40 mkw. Ich wystrój ma być kojarzony z biznesem, dlatego nie zabraknie w nich wyposażenia biurowego, odpowiedniego oświetlenia oraz specjalnie dobranej muzyki i zapachu. Wszystko po to, aby klientki w czasie robienia zakupów mogły cieszyć się przyjemną atmosferą.

Jak już informowaliśmy firma Kossmann zdecydowała się na otwarcie sklepu internetowego. Klientki z innych regionów Polski niż stolica, mogą zamówić wszystkie produkty z aktualnej kolekcji marki za pośrednictwem e-sklepu.

Autorką i właścicielką marki jest Iwona Kossmann, która stworzyła ją na bazie własnych, 20-letnich doświadczeń wyniesionych z biznesu. Założycielka w latach 2008-2010 piastowała funkcję prezesa Deni Cler SA, firmy posiadającej sieć 30 ekskluzywnych butików z odzieżą i akcesoriami dla kobiet, sprzedawanymi pod marką Deni Cler. Kossmann jest marką mody biznesowej, w której każda kolekcja wzbogacona jest biżuterią, a w przyszłości będzie także oferować akcesoria przydatne w biznesie. Cały asortyment firmy produkowany jest w Polsce.

Zgodnie z założeniami właścicielki każda kolekcja Kossmann będzie składała się z 25 modeli, wykonanych z wysokiej jakości materiałów głównie wełny, bawełny i kaszmiru.

Reklama

Galeria Jurajska