Infor sprzedaż internetowa
Infor

Usługa Infor Rhytm działa „w chmurze” i pozwala e-sprzedawcom na całościowe zarządzanie sprzedażą i związaną z nią komunikacją. Platforma integruje dane i informacje umożliwiając jednoczesne zarządzanie produktami, wiadomościami, zasobami oraz relacjami.

W skład aplikacji wchodzą witryny, konfiguracje produktów, rekomendacje, a także pakiet Intelligent Open Network (ION), który umożliwia organizację procesów zarządczych, wyszukiwanie z użyciem języka naturalnego, zarządzanie treściami, oraz analizy prognostyczne. Te ostatnie będą z kolei oferować wgląd w sposób interakcji klientów ze sklepem w oparciu o informacje, o tym, kto odwiedza strony i co na nich robi.

Dynamiczny widżet ułatwi też sprzedawcom zarządzanie promocjami, aktualizację layoutów oraz odświeżanie treści bez użycia kodów. Wszystkie te usługi będą dostępne „w chmurze” na podstawie miesięcznych subskrypcji.

„Pora zmodernizować sklepy e-commerce. Firmy zatrudniają dziś agencje kreatywne do ulepszania witryn, ale brakuje im głębszego zrozumienia tego, jak klienci wchodzą w interakcje ze sklepami. A bez tych informacji wyniki sprzedawców nie poprawią się tak bardzo, jakby tego chcieli” – tłumaczy Charles Phillips, CEO firmy Infor.

Pakiet jest już dostępny dla klientów na całym świecie. Firma planuje wypuścić dodatkowe pakiety w 2014 roku, łącznie ze specjalistycznymi wersjami przeznaczonymi dla różnych odbiorców, w tym dla sektora publicznego oraz firm zajmujących się opieką zdrowotną i tych z branży turystycznej.

Infor to dostawca aplikacji IT, który ma obecnie 70 tys. klientów w 194 krajach, w tym 26 z 35 największych firm sektora e-commerce na świecie.