Atlantic testuje nowy format sklepów

Salon Atlantic

Salon Atlantic

12 października 2013 roku w Centrum handlowym Copernicus w Toruniu Atlantic otworzył swój pierwszy sklep w modelu Shop-in-shop.

Model Shop-in-shop to ciekawe rozwiązanie handlowe, które opiera się na sprzedaży produktów jednej marki w sklepie z produktami innej marki, o podobnym profilu. W ten sposób Atlantic będzie sprzedawał swoją bieliznę w salonie z odzieżą marki Routeman.

– Wyszliśmy z założenia, iż mężczyzna bieliznę, akcesoria i dodatki kupuje najczęściej przy okazji zakupów odzieżowych. Dlatego właśnie postawiliśmy na sprzedaż w modelu Shop-in-shop. To pierwszy salon Atlantic tego typu i chcemy sprawdzić jak taki model działa w praktyce. Jeśli okaże się sukcesem nie wykluczamy otwarcia kolejnych salonów w tym modelu – komentuje otwarcie salonu w CH Copernicus Anna Waszkiewicz, dyrektor sprzedaży detalicznej Atlantic.

Salon mody męskiej Routeman, który zajmuje ponad 103 mkw. powierzchni, oferuje garnitury męskie, a uzupełnieniem jego oferty jest męska bielizna firmy Atlantic oraz końcówki kolekcji takich marek jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Ralph Lauren, czy Diesel. W ramach współpracy, Atlanic będzie miał do dyspozycji ponad 5,5 metrów bieżących ścian oraz meble do ekspozycji towaru. Na takiej powierzchni zostanie zaprezentowana bielizna dzienna oraz nocna.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016