Nowi najemcy w Atrium Promenada

Atrium Promenada

Atrium Promenada

W ostatnim czasie oferta Atrium Promenada poszerzyła się o dwie nowe marki: sklep z obuwiem dziecięcym Naturino i stoisko Villeroy&Boch. Wkrótce do grona najemców dołączy również Jubiler Karpiński i sklep z artykułami medyczno-ortopedycznymi Natural Therapy.

Sklep z obuwiem dla dzieci Naturino zajmie ponad 30 mkw. powierzchni i zlokalizowany będzie na drugim piętrze Atrium Promenada.

Od niedawna na pierwszym piętrze Atrium Promenada działa również tymczasowe stoisko marki Villeroy&Boch, gdzie na 60 mkw. klienci mogą zakupić porcelanę i akcesoria. Stoisko funkcjonować będzie do końca bieżącego roku.

Już 2 listopada oferta Atrium Promenada powiększy się o salon z branży biżuteria i akcesoria. Do grona najemców dołączy stoisko jubilerskie – Karpiński Jewellery, które zlokalizowane będzie na parterze centrum. Karpinski Jewellery to autorski design, a biżuteria pokryta jest 24 karatowym złotem, srebrem lub rutenem.

6 listopada na drugim piętrze Atrium Promenada swój lokal otworzy sklep z artykułami medyczno-ortopedycznymi oraz pielęgnacyjnymi Natural Therapy.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, River Island, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Elie Tahari, Camaieu, Boardriders, Almi Décor. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,5 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

Galeria Jurajska