LPP z dużym wzrostem sprzedaży

Salon Reserved w CH Borek

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2013 roku przez GK LPP SA wyniosły około 385 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2012 roku o około 27 proc.

Jak informuje firma szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 62 proc. i była niższa od zrealizowanej w październiku roku poprzedniego o ok. 1 punkt procentowy. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2013 roku wyniosła około 3,226 mln zł. Przychody te były wyższe o około 26 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Firma LPP planuje zwiększenie powierzchni handlowej o 25 proc. rocznie. Jak już informowaliśmy zdaniem Dariusza Pachli, aby można było to osiągnąć, firma będzie musiała pojawić się na kolejnych 11 rynkach zagranicznych. Obecnie firma przygląda się m.in. Turcji i krajom Europy Zachodniej.

We wcześniejszej rozmowie z redakcją Retailnet Dariusz Pachla zapowiedział , że spółka LPP planuje od 2014 roku rozwijać sieć sprzedaży na Bliskim Wschodzie, a także analizuje możliwość wejścia do Chin.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016