W Polsce ruszył pierwszy wirtualny sklep w metrze

Frisco.pl w warszawskim metrze

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach.

Klienci mogą zamówić wybrane towary z wirtualnego supermarketu w metrze za pomocą smartfona, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres o wyznaczonej przez nich godzinie.

– Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

– Wirtualny sklep na stacji metra to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. I choć pomysł sam w sobie jest innowacyjny na naszym rynku, robienie zakupów w takim miejscu to w gruncie rzeczy nic skomplikowanego. Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację Frisco.pl na smartfonie, a następnie zeskanować barkody produktów ze sklepowych półek. Wybrane towary trafiają w ten sposób do koszyka, a po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta są dostarczane o wybranej godzinie pod wskazany adres – dodaje Grzegorz Bielecki.

Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana w App Store dla iPhone’a i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android. Do właściwego sklepu z aplikacją przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po jej zainstalowaniu na smartfonie z wirtualnego supermarketu na stacji Centrum można zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się również artykuły higieniczne i chemia gospodarcza.

Co istotne, dzięki mobilnej aplikacji klienci mogą rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.

– Wyszliśmy z internetu do metra, by przekonać jeszcze większą liczbę warszawiaków, że zakupy na Frisco.pl mogą być łatwe, a do tego można zaoszczędzić i czas, i pieniądze. Co ważne, kupując w naszym supermarkecie klienci mogą liczyć na świeżość produktów i dobre ceny – dodaje prezes Frisco.pl.

Kompletowanie produktów zamówionych we Frisco.pl odbywa się w magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. Produkty świeże porcjowane są bezpośrednio u dostawców i dostarczane trzy razy dziennie do Frisco, tak by jeszcze tego samego dnia trafiły do rąk klientów. Zamówienia można składać przez cały tydzień, a kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-23:00. Terminarz dostaw podzielony jest na jednogodzinne okna. Za zakupy można płacić przelewem lub przy odbiorze gotówką i kartą.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Działa głównie na terenie Warszawy i okolic, oferując szeroki wybór artykułów spożywczych i chemii gospodarczej. Na terenie całej Polski realizuje zamówienia z wyłączeniem produktów świeżych. Frisco to największy internetowy sklep spożywczy typu pure player w Polsce – prowadzi sprzedaż wyłącznie przez internet na bazie własnego zaplecza magazynowego i nie jest związany z żadną siecią handlową.

Reklama

Galeria Jurajska