Sieć drogeryjna Super-Pharm wprowadza innowacje w dziedzinie komunikacji socialowej. 20 listopada na fanpage’u marki odbył się pierwszy videoczat.

Super-Pharm – sieć drogeryjna łącząca w sobie funkcję apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu, odchodzi od standardowych działań komunikacyjnych na Facebooku i wchodzi w nowy rodzaj interakcji ze swoimi konsumentami za pomocą videoczata. 20 listopada na pytania związane z żywieniem odpowiadała Małgorzata Sowa-Malczewska, dietetyk, członkini Polskiego Towarzystwa Dietetyki. Partnerem wydarzenia była firma Open-Pharma, producent suplementów diety. Videoczata poprowadziła Kamila Ryciak – dziennikarka radiowa.

Moment wprowadzenia nowej aktywności na Facebooku nie był przypadkowy. W ubiegłym tygodniu na fanpage’u marki pojawiła się 100 tys. fanka. Super-Pharm wychodzi tym samym na prowadzenie pod względem wskaźnika liczby użytkowników, w porównaniu do pozostałych sieci drogeryjnych, działających na Facebooku. Marka otrzymała też certyfikat Socially Devoted, z bardzo dobrym wynikiem – 93 proc. Response Rate. To, jak poinformowano, idealny czas na promocję nieszablonowych aktywności.

– To szczególny moment dla naszej marki – powitać 100 tys. fankę na naszym fanpage’u. Deklaracja sympatii ze strony tak wielu osób jeszcze bardziej napędza nas do działania. Jednym z efektów naszej pracy jest videoczat z dietetykiem. Tą dość oryginalną formułą pragniemy jeszcze bardziej otworzyć się na potrzeby naszych konsumentów. Pomysł na videoczata to przemyślane i zaplanowane rozwiązanie, które ma na celu pokazać, że marka Super-Pharm stara się być jak najbliżej swoich konsumentów i pomagać im w znalezieniu informacji i porad na temat zdrowego stylu życia. Mamy nadzieję, że naszym klientom spodoba się ta formuła – mówi Katarzyna Wyszyńska, Digital Manager Super-Pharm Poland.

Na kolejnego videoczata z ekspertem marka Super-Pharm, również we współpracy z firmą Open Pharma, zaprosi swoich fanów już w grudniu tego roku.

Zapis videoczata z dnia 20.11.2013 r. będzie dostępny od przyszłego tygodnia na kanale Super-Pharm na YouTube http://www.youtube.com/SuperpharmPolska.

Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Sieć liczy 48 własnych sklepów samoobsługowych działających w większości dużych miast. Swoim zasięgiem obejmuje województwa zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie.

Super-Pharm oferuje bogaty asortyment produktów w kategoriach: kosmetyki, dermokosmetyki, suplementy diety, selektywne perfumy, produkty do makijażu, artykuły toaletowe, produkty pielęgnacyjne do twarzy i ciała, artykuły dla małych dzieci, środki czystości i różnego rodzaju akcesoria.