Organic Farma Zdrowia
Organic Farma Zdrowia

Polacy coraz chętniej kupują ekożywność, również przez internet. Polski rynek żywności ekologicznej jest wart ok. 600 mln zł i będzie rósł dynamicznie przez kolejne dwie dekady. Świadczy o tym również sprzedaż sklepów stacjonarnych Organic Farma Zdrowia, która od 2007 roku odnotowuje blisko 30 proc. średnioroczy wzrost

Jest to kolejny sygnał dla spółki, utwierdzający ją w dążeniu do stałego rozwoju i tworzenia udogodnień dla swoich klientów. Dlatego powstały nowe e-delikatesy Organic24.pl.

– Staramy się docierać do naszych klientów w całej Polsce, dostarczając im innowacyjne narzędzie do realizacji zakupów, dlatego stworzyliśmy sklep internetowy wyróżniający się nowoczesnymi rozwiązaniami – mówi Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia SA.

Nowo wdrożony sklep online wyróżnia się przemyślaną funkcjonalnością, której celem jest ułatwienie klientowi szybkiego dokonywania zakupów. Nowy serwis cechuje również duża intuicyjność w poruszaniu się po sklepie i wyszukiwaniu produktów, dzięki czemu jest on łatwy w obsłudze. Wyszukiwarkę wyposażono w elektronicznego suflera – pomaga on klientowi, gdy ten wpisze błędną nazwę produktu.

Udoskonaleniu tzw. doświadczenia użytkownika (user-experience)  służy  przede wszystkim odpowiednio skonstruowane menu, ułatwiające szybkie przejście do kategorii produktowych. Dzięki temu wybór właściwego elementu jest prosty. Ergonomiczny interfejs przyczynia się do szybszego dotarcia do produktów, co ułatwia dokonanie zakupów. Na portalu wyrażnie eksponowana jest również  oferta promocyjna. Rozwój sklepu cały czas jednak trwa, planowane są kolejne innowacje, aby usprawniać dokonywanie transakcji.

Nie bez znaczenia jest przynależność Organic24.pl do systemu Trusted Shops. Ten znak jakości, przyznawany na podstawie audytu, który obejmuje obszerny katalog kryteriów jakości pracy e-sklepów, czyni zakupy bezpiecznymi i daje gwarancję zwrotu pieniędzy. Zbiera też i publikuje wszelkie oceny nadsyłane przez klientów.

Organic24.pl oferuje swoim klientom około 4 tys. produktów z różnych grup asortymentowych. Mogą wybrać produkty z kategorii świeżej żywności, zwłaszcza sery, pieczywo, wędliny, a także rozmaite ekologiczne mięsa. Kupujący znajdą w nim również coraz częściej poszukiwane ekologiczne wina.

Oferta Organic24.pl obejmuje całą gamę produktów sypkich, przetworów owocowych i warzywnych, przypraw, sosów, miodów, słodyczy, a także żywność orientalną i makrobiotyczną. Specjalny segment jest poświęcony dzieciom. Spory procent asortymentu stanowią BIO kosmetyki i ekologiczne środki czystości. Sklep dysponuje wyrobami najlepszych firm krajowych i zagranicznych.

Zakupy dostarczane kurierem Organic24.pl mogą pojawić się pod drzwiami klienta już w tym samym dniu, w przeciągu kilku godzin od zamówienia. Natomiast dostawa na terenie Polski możliwa jest nawet zaledwie po 24 godzinach.

Równolegle z pojawieniem się nowego e-sklepu została wprowadzona nowa firmowa strona internetowa www.organicmarket.pl. Jej założeniem jest realizacja misji spółki, czyli edukowanie swoich aktualnych i potencjalnych klientów na temat zdrowego i świadomego odżywiania. W tym celu spółka uruchamia na swojej stronie bloga, na którym zainteresowani znajdą ciekawostki na temat żywności ekologicznej, wywiady ze znanymi osobami, które żyją w stylu eko. Dodatkowo na stronie internauci znajdą również porady Agnieszki Sienkiewicz, diet coacha i eksperta ds. żywienia Organic Farma Zdrowia, a także polecane przez nią przepisy na zdrowe posiłki.

Według przedstawicieli firmy Organic sprzedaż online na świecie rozwija się w tempie 21 proc. rocznie. Kupowanie żywności online deklaruje 13 proc polskich internautów. Natomiast w odniesieniu do żywności ekologicznej ogromne znaczenie ma podnoszący się stale poziom świadomości konsumentów sięgających po potrzebne produkty bez wychodzenia z domu, oszczędzających czas i poszukujących dokładnych informacji o produktach. Wiedzy o nich szuka w sieci prawie połowa użytkowników internetu, a Organic.24.pl oraz www.organicmarket.pl mają być w tym pomocne.