Kolekcja Nikki Lissoni

W Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie otwarto pierwszy sklep z pełną ofertą biżuterii marki Nikki Lissoni. Salon mieszczący się na poziomie 0 w sąsiedztwie sklepów Samsung i Hego’s zajmuje powierzchnię około 50 mkw.

Nikki Lissoni to nowa marka detaliczna na polskim rynku. Do tej pory produkty brandu można było kupić wyłącznie na stoisku sprzedażowym w formie wyspy w CH Blue City w Warszawie, a także w dwóch sklepach multibrandowych z biżuterią, mieszczących się w stolicy.

Za rozwój marki Nikki Lissoni w Polsce odpowiada firma MMCZ sp. z o.o. Właściciele punktów sprzedaży w CH Arkadia i CH Blue City planują kolejne otwarcia sklepów i wysp handlowych w przyszłym roku.

– Obecnie obserwujemy rynek centrów handlowych, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Arkadia. Mamy już przygotowaną koncepcję rozwoju na najbliższe miesiące. Chcielibyśmy otworzyć nawet kilka punktów sprzedaży marki Nikki Lissoni w galeriach handlowych. Zależnie od miasta i obiektu mogą to być sklepy stacjonarne lub stoiska. Kolejne sklepy Nikki Lissoni planuje otworzyć oczywiście w największych miastach kraju – mówi w rozmowie z Retailnet Robert Chocian, współwłaściciel punktów sprzedaży Nikki Lissoni w CH Arkadia i CH Blue City.

Marka Nikki Lissoni oferuje biżuterię dla kobiet. Najbardziej charakterystycznymi produktami brandu są naszyjniki w formie monet i medalionów. Firma posiada także w swojej ofercie bransoletki, łańcuszki, pierścionki i kolczyki.

Nikki Lissoni posiada obecnie ponad 235 punktów sprzedaży – głównie w Europie Zachodniej. Polska jest pierwszym krajem w regionie CEE, w którym pojawił się sklep monobrandowy Nikki Lissoni. Marka posiada najwięcej sklepów w Holandii oraz Austrii. Sklepy marki znajdują się także w Belgii, Niemczech, Francji, Australii i USA.

Kolekcja Nikki Lissoni
Kolekcja Nikki Lissoni