Cuprum Arena

Wprowadzenie nowych brandów oraz nowa odsłona dla już istniejących salonów – to główne cele lubińskiej galerii. Do grona dotychczasowych najemców dołączają Gino Rossi, biuro turystyczne Itaka, odzieżowy dyskont Szachownica oraz Zabawki Modele. Zamiany powierzchniowe dotyczą salonów Play i Leopardi. Obecnie 100 proc. powierzchni dostępnej w Cuprum Arena jest wynajęte

Gino Rossi jest kooperacją polskich i włoskich partnerów. Sieć obejmuje ponad 100 punktów firmowych w Polsce i za granicą. Kolejny salon otwarty zostanie w Cuprum Arena na poziomie 1 i zajmie powierzchnię 88 mkw. Pierwszych klientów Gino Rossi zaprosi w pierwszej połowie grudnia. Swój jedyny salon firmowy w Lubinie otworzy Itaka, która na początku grudnia zajmie powierzchnię 28 mkw. na poziomie 0. Trzeci z brandów istnieje na polskim rynku odzieżowym od 11 lat. Głównym założeniem Szachownicy jest zbudowanie silnej marki przy najlepszym stosunku do ceny. Szachownica posiada ponad 40 punktów w całym kraju. Salon w Galerii Cuprum Arena będzie jedynym w Lubinie. Zajmie powierzchnię 305 mkw. Kolejny z nowych najemców to Zabawki Modele. Salon o metrażu 70 mkw. znajdzie się na poziomie 0. – Wpływ na wybór lokalizacji miał nie tylko fakt, że Cuprum Arena jest bez wątpienia najatrakcyjniejszym obiektem w regionie, biorąc pod uwagę jego nowoczesność oraz misterną architekturę. To także miejsce atrakcyjnych wydarzeń rozrywkowych dla dzieci i ich rodziców, czyli grupy docelowej naszych produktów – komentuje podpisanie umowy najmu Dariusz Łagodzki, właściciel salonu.

Oprócz nowych punktów szykują się również zmiany powierzchniowe. Salon Play, który w Cuprum Arena funkcjonuje od momentu otwarcia galerii na powierzchni 35 mkw., obecnie zmieniając lokal, powiększa swój metraż do 75 mkw. Nową odsłonę zyskał również salon Leopardi na poziomie 0., dostępny od 23 listopada.

– Planujemy zarówno otwarcie salonów nowych brandów, jak i zmianę powierzchni już istniejących. Ponad cztery lata funkcjonowania na regionalnym rynku dało nam obraz potrzeb i oczekiwań konsumentów. Proces rekomercjalizacji jest wynikiem tych obserwacji. Stworzyliśmy najnowocześniejszy obiekt Zagłębia Miedziowego nie tylko na płaszczyźnie handlowej, ale również społeczno-rozrywkowej. Wierzymy, że wprowadzanie właśnie zmiany ugruntują tę pozycję – powiedziała Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Otwarta 9 maja 2009 roku Cuprum Arena posiada ponad 34 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się 130 punktów handlowych i usługowych. Salon Play, który już wkrótce zajmie nową lokalizację, jest jednym z czterech operatorów telefonicznych, obok Orange, T-Mobile i Plus. Itaka będzie drugim biurem turystycznym dostępnym dla klientów i znajdzie się na tym samym poziomie, co funkcjonujący od 2009 roku Axel Travel. Trzeci z najemców – Zabawki Modele, dołączy do dwóch punktów oferujących zabawki dla najmłodszych – autoryzowanego salonu Lego oraz Smyka. Gino Rossi natomiast znajdzie się w gronie marek oferujących obuwie oraz galanterię, takich jak Badura, CCC, Centro, Deichmann, Lasocki, Leopardi, Ochnik, Ryłko, Wittchen i Wojas.

Cuprum Arena to inwestycja warta 70 mln euro. Jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Oferuje klientom bogatą ofertę produktową najbardziej liczących się marek na arenie krajowej i międzynarodowej. Na poziomie 2. znajduje się 5-salowe kino Helios. Część restauracyjna zajmuje powierzchnię 1,3 tys. mkw. Operatorem spożywczym obiektu są Delikatesy Alma o metrażu 2270 mkw.