Douglas: sercem naszej strategii rozwoju jest multichannel

Sklep online Douglas

Sklep online Douglas

Douglas posiada sklep internetowy jako jedyna firma rozwijająca sieć perfumerii w centrach handlowych w Polsce. Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska, w rozmowie z redakcją Retailnet zapewniła, że firma jest zadowolona z tego kanału sprzedaży

Czy klienci coraz chętniej korzystają z usług e-sklepu?

– Nasz sklep internetowy rozwija się bardzo dynamicznie. Jego miesięczna sprzedaż jest porównywalna z najlepszymi perfumeriami stacjonarnymi. Klienci doceniają przede wszystkim dostępność pełnego asortymentu. Jest on taki sam w kanale internetowym, jak w sklepach stacjonarnych. A także usługi dodatkowe, jak na przykład bezpłatne pakowanie zakupów na prezent czy darmowa dostawa przy zakupach powyżej 199 złotych.

Wiele firm posiadających sklepy online decyduje się na zmniejszenie powierzchni salonów stacjonarnych. Czy Douglas w związku z rozwojem e-commerce również zamierza zmniejszyć metraż perfumerii w galeriach handlowych?

– Nie. Sercem naszej strategii rozwoju jest multichannel, czyli integrowanie kanału internetowego ze stacjonarnym. Zarówno sklep internetowy, jak i sklepy w centrach handlowych mają swoich wiernych klientów. W perfumeriach stacjonarnych klienci cenią sobie unikalne doświadczenia zakupowe, kontakt z konsultantem, nieograniczone możliwości testowania produktów. W internecie – szybkie zakupy z gwarancją oryginalności kosmetyków. W najbliższych miesiącach będziemy szli w kierunku dalszej integracji obu kanałów. Douglas posiada sklepy internetowe w 15 krajach Europy.

Sklep internetowy sieci Douglas rozpoczął działalność z końcem 2010 roku. E-sklep Douglas oferuje kilkadziesiąt tysięcy produktów, w tym marek niedostępnych w innych sieciach perfumerii.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016