Z tygodnia na tydzień aktywność kupujących jest coraz większa

Ruch przed świętami wyraźnie rośnie.

FootFall Indeks Polska od 2 do 8 grudnia 2013 roku wzrósł o 8,9 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 97,32 pkt. Natomiast w skali rok do roku odwiedzalność w centrach handlowych spadła o 7,9 proc. – informuje firma Experian

Skumulowany indeks traci 4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Ruch przed świętami wyraźnie rośnie. Z tygodnia na tydzień aktywność kupujących jest coraz wyższa i ten trend potrwa aż do samej gwiazdki. Wzrost o prawie dziewięć procent potwierdza „gorączkę zakupów”. Mimo to porównania roczne i skumulowane spadają. Mniejsza odwiedzalność w centrach handlowych potwierdza trend rozwoju handlu w Polsce. Zakupy, których nie robimy w centrach handlowych, robimy w internecie lub w dyskontach – komentują analitycy z Experian.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016