Merlin dostawy kurierskie

Paczkomaty InPost rozszerzają współpracę z Allegro. Użytkownicy serwisu będą mogli odebrać produkt 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, z dowolnego paczkomatu InPost. Opcję dostawy za pośrednictwem paczkomatów udostępniło już około 30 tys. sprzedawców.

Sprzedawcy wystawiający produkty na Allegro mogą skorzystać z dwóch łatwych sposobów na udostępnienie klientom odbioru przesyłek za pośrednictwem paczkomatów InPost. Po pierwsze, dodanie tej formy wysyłki jest możliwe w momencie wystawiana aukcji – dzięki wybraniu na liście opcji odbioru paczkomatów InPost. Druga możliwa droga to uzupełnienie cennika dostawy o nową formę wysyłki. Kupujący – chcąc odebrać zamawiany produkt z rewolucyjnych urządzeń InPost – wybiera z zakładki „odbiór w punkcie”, opcję dostawy za pomocą paczkomatów 24/7. Jednocześnie trafia do niego informacja o koszcie takiej wysyłki.

Dla sprzedających na Allegro, koszt nadania przesyłki za pośrednictwem paczkomatów InPost uzależniony jest od wielkości paczki. Ceny kształtują się w przedziale od 8,99 do 11,99 zł brutto – w zależności od wyboru jednego z trzech dostępnych rozmiarów przesyłki. Dodatkowo sprzedawcy, którzy regularnie nadają produkty przy użyciu paczkomatów InPost, mają szansę na uzyskanie niższych stawek za wysyłkę. E-klienci decydujący się na odbiór towaru z paczkomatu InPost, mają także możliwość ubezpieczenia swojej przesyłki aż do kwoty 20 tys. zł.

Dla użytkowników Allegro, którzy zdecydują się na odbiór towaru za pośrednictwem paczkomatu, udostępnione zostaną m.in. usługi: gwarancji dostawy paczki zaledwie dzień po nadaniu, czy możliwości śledzenia przesyłki.

„Współpraca z serwisem Allegro to kolejny krok w kierunku udostępniania naszych urządzeń jak największej liczbie odbiorców. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasze usługi są niezbędne i stanowią rzeczywiste ułatwienie dla naszych klientów. Paczkomaty InPost to idealna forma wysyłki dla wszystkich tych, którzy cenią sobie szybkość, komfort i niezawodność przy dostawie zamawianych towarów. Wzrost liczby przesyłek zrealizowanych przez InPost w okresie świątecznym potwierdza, że paczkomaty InPost są już obowiązkowym punktem w ofercie każdego sklepu internetowego” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

E-sprzedawcy – udostępniający w swojej ofercie opcję dostawy przez paczkomaty InPost – będą mogli skorzystać z jednej z trzech form nadania przesyłki. Dla tych, którzy wysyłają jednorazowo co najmniej 5 paczek, uruchomiono – obok paczkomatu InPost – opcję nadania za pomocą przedstawiciela InPost.

Równolegle z uruchomieniem pełnej integracji wystartowała w mediach ogólnokrajowa kampania paczkomatów InPost. Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP) oraz Internet (YouTube, Onet.pl, Tvnplayer.pl). Partnerami kampanii zostały: Allegro oraz Agito.pl.

Właściciel Paczkomatów – spółka InPost – to największy niezależny operator pocztowy w Polsce i prekursor zmian na krajowym rynku pocztowo-kurierskim. W ostatnim czasie Paczkomaty InPost wprowadziły do swojej oferty m.in.: serwis szybkiezwroty.pl – narzędzie optymalizujące proces reklamacji oraz opcję przedłużenia terminu odbioru paczki o 24 albo nawet 48 godzin. Do końca 2013 roku na całym świecie funkcjonować będzie – w różnych modelach biznesowych – około 2.750 Paczkomatów. Na krajowym rynku dostępnych jest obecnie 1100 Paczkomatów InPost.