E-sklep Organic Farma Zdrowia

W najnowszym raporcie firma Organic Farma Zdrowia podsumowała działalność w ostatnich kilku tygodniach. Pod koniec listopada br. ruszyły nowe e-delikatesy Organic24.pl. Nowo wdrożony sklep online wyróżnia się przemyślaną funkcjonalnością, której celem jest ułatwienie klientowi szybkiego dokonywania zakupów. Firma zapowiada, że dalszy rozwój e-sklepu będzie kontynuowany – planowane są kolejne innowacje, aby udogodnić dokonywanie transakcji klientom

Nowy serwis cechuje również duża intuicyjność w poruszaniu się po sklepie i wyszukiwaniu produktów, dzięki czemu jest on łatwy w obsłudze. Wyszukiwarkę wyposażono w elektronicznego suflera – pomocnego klientowi, gdy ten nie zna dokładnej nazwy produktu.

Dla udoskonalenia tzw. doświadczenia użytkownika (user-experience) menu zaprojektowane zostało w sposób ułatwiający przemieszczanie się kupującego pomiędzy kategoriami produktowymi. Ergonomiczny interfejs z pewnością przyczyni się do szybszego dotarcia do produktów, przez co ułatwi dokonywanie zakupów klientowi. Na portalu wyraźnie eksponowana jest również oferta promocyjna.

Organic24.pl oferuje swoim klientom około 4 tys. produktów z różnych grup asortymentowych. Zakupy dostarczane kurierem Organic24.pl mogą pojawić się pod drzwiami klienta nawet w tym samym dniu, w przeciągu kilku godzin od zamówienia. Natomiast dostawa na terenie Polski – już nawet po 24 godzinach.

Jak firma informuje w raporcie, równolegle z pojawieniem się nowego e-sklepu została wprowadzona nowa firmowa strona internetowa www.organicmarket.pl. Jej założeniem jest realizacja misji spółki, czyli edukowanie swoich aktualnych i potencjalnych klientów na temat zdrowego i świadomego odżywiania. W tym celu spółka uruchamia na swojej stronie bloga, gdzie zainteresowani znajdą ciekawostki na temat żywności ekologicznej, wywiady ze znanymi osobami, które żyją w stylu eko. Organic aktywnie uzupełnia także nowymi informacjami swój profil na Facebooku.

W listopadzie br. trwały intensywne prace budowlane, montażowe i aranżacyjne dla dwóch nowy sklepów sieci. Nowe Delikatesy powstają w Galerii Wileńskiej w Warszawie oraz w CH Riviera w Gdyni. Po tych otwarciach sieć liczy 25 delikatesów na terenie kraju.