Lancerto pracuje nad koncepcją e-sklepu

Salon Lancerto

Salon Lancerto

– Planujemy otwarcie sklepu internetowego marki Lancerto. Z naszych obserwacji wynika, że sprzedaż w tym kanale dystrybucji zdecydowanie rośnie. Pracujemy nad jego koncepcją. Samo otwarcie w sensie technologicznym nie stanowi problemu. Trzeba natomiast pamiętać, że uruchomienie takiego sklepu niesie ze sobą pewne skutki o charakterze strategicznym – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA

W ramach sieci Lancerto funkcjonuje 31 salonów w centrach i galeriach handlowych, które dysponują powierzchnią od 80 do 120 mkw. – Nasze przychody za 2013 rok będą większe rok do roku o około 23 proc. Jesteśmy zadowoleni z takiego wyniku, osiągnęliśmy go dzięki zaufaniu naszych klientów i współpracowników, a także wynajmujących, którzy dostrzegają wartość naszej marki w danym centrum – dodał Tomasz Ciąpała.

Obecnie Lancerto otwiera salony w nowej aranżacji wnętrza, która została zaprojektowana przez firmę Forbis Group. Salony w tym koncepcie znajdują się w Galerii Katowickiej (pow. 110 mkw.), Galerii Słonecznej w Radomiu (pow. 95 mkw.) oraz Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu (pow. 104 mkw.).

Lancerto specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej klasy premium. Spółka zatrudnia blisko 300 osób, z czego 200 pracowników to krawcy. Kolekcje Lancerto sprzedawane są w Polsce, na Litwie, Łotwie, a także w Estonii.

Reklama

Galeria Jurajska