Przed świętami spadła odwiedzalność w galeriach handlowych

Centrum Handlowe

Centrum handlowe, fot. Shutterstock

Zachowanie klientów zaskoczyło analityków badających odwiedzalność w centrach handlowych. Okazało się, że galerie handlowe zanotowały mniejszą liczbę klientów niż we wcześniejszym tygodniu. W związku z tym nasuwa się wniosek, że klienci kupują produkty spożywcze i prezenty na kilka tygodni wcześniej przed świętami

FootFall Indeks Polska w ostatnim tygodniu spadł o 3 proc. w porównaniu z ubiegłym tygodniem. W skali rok do roku odwiedzalność w centrach handlowych spadła o 2,7 proc. Skumulowana strata wyniosła 3,9 proc. – podała firma Experian.

– Mamy spadki we wszystkich porównaniach. Frekwencja spadła o 3 proc. w porównaniu z zeszłym tygodniem i prawie o tyle samo w porównaniu z zeszłym rokiem. Strata skumulowana trzyma się nadal w okolicach 4 proc. Przed nami ostatnie dwa tygodnie handlu w tym roku – informuje firma Experian.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016