Salon Greenpoint
Salon Greenpoint, Fandango

Krakowska spółka Fandango, właściciel marki Greenpoint, odnotowała znaczny wzrost sprzedaży w sklepie internetowym. W listopadzie 2013 roku sprzedaż w e-sklepie była wyższa o 58,70 proc. w porównaniu do listopada roku poprzedniego. Natomiast w połowie grudnia br. wzrosła aż o 100,35 proc. względem ubiegłego roku

Sklep internetowy Greenpoint działa ponad rok – ruszył pod koniec października 2012 roku. Asortyment wirtualnej placówki odpowiada ofercie dostępnej w tradycyjnych sklepach marki.

Greenpoint istnieje na polskim rynku od 2002 roku. Obecnie działa ponad 71 sklepów stacjonarnych, w tym 53 własnych placówek oraz 18 działających na zasadzie franczyzy. Marka większość punktów ma zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, łódzkiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podkarpackiego i małopolskiego. Właścicielem sieci jest Fandango Jan Orłowski spółka jawna. W tym roku otwarto sklep m.in. w Galerii Świdnickiej, CH Auchan w Krasnem pod Rzeszowem, a 13 grudnia – w CH Auchan przy ul. Produkcyjnej w Białymstoku.

Spółka przy współpracy franczyzowej wymaga lokalu o powierzchni od 80 do 120 mkw. powierzchni w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Oferta sklepów Greenpoint skierowana jest do kobiet w wieku pomiędzy 25 a 40 lat.