Sieć Atlantic doceniona w Rosji

Przedstawiciele sieci Atlantic

Przedstawiciele sieci Atlantic

Przedstawiciele sieci Atlantic odebrali nagrodę rosyjskiego magazynu Profashion. Magazyn wyróżnił markę Atlantic jako najlepszy monobrand w kategorii bielizna

Redakcja Profashion doceniła rosnącą rolę marki Atlantic na rosyjskim rynku odzieżowym oraz potencjał oferty produktowej, a także rozwój sieci salonów.

– Wyróżnienie magazynu Profashion dowodzi, że jesteśmy brandem  docenianym przez profesjonalistów i ekspertów na rynku rosyjskim – poinformowała Nina Nurzyńska reprezentująca sieć Atlantic.

Profashion to ekskluzywny magazyn o modzie dla profesjonalistów z branży. Nagrody przyznane zostały piąty raz. Atlantic został nominowany w dwóch kategoriach: „Najlepszy monobrand bielizna” oraz „Najlepszy franczyzodawca”. Marka znalazła się w otoczeniu takich brandów, jak Michael Kors, Louis Vuitton i Hugo Boss.

Atlantic posiada obecnie ponad 200 sklepów w Polsce i na świecie. Najwięcej salonów Atlantic znajduje się w Rosji i na Ukrainie. Tam też firma najszybciej się rozwija. W Rosji Atlantic otworzył w tym roku 39 nowych salonów, a tylko w listopadzie 2013 roku sieć powiększyła się o 7 nowych lokalizacji. Podobnie szybki rozwój Atlantic obserwujemy na Ukrainie. Od początku roku uruchomiono tam 11 sklepów.

Atlantic działa na rynku bielizny damskiej i męskiej w Polsce. Produkty marki Atlantic od ponad 20 lat cieszą się zaufaniem klientów nie tylko w Polsce, ale również w innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej.

Reklama

Galeria Jurajska