Delikatesy Alma

W 2015 roku Alma planuje uruchomić franczyzową sieć convenience. Sklepy o powierzchni 200 – 450 mkw. będą powstawać w centrach miast i na dużych osiedlach miejskich. W ofercie będą m.in. produkty marki Food&Joy.

Sieć delikatesów spożywczych Alma będzie rozwijana w oparciu o usprawniony system franczyzowy. Nowy format sklepów będzie rozwijany pod szyldem Alma Smart.

– Bazując na latach doświadczeń na rynku artykułów spożywczych w segmencie premium zarząd Alma Makrket SA podjął decyzję o rozszerzeniu działalności o ofertę współpracy franczyzowej w ramach prowadzenia sklepów Alma Smart – poinformowała redakcję Retailnet Aleksandra Budzińska, reprezentująca spółkę.

Firma mająca 20 lat doświadczenia w branży FMCG oferuje swoim franczyzobiorcom specjalny pakiet oraz sprawdzoną i wypracowaną strukturę asortymentu w tym kilka tysięcy unikalnych artykułów sprowadzanych z całego świata, marki własne, a także sprawdzone metody aktywizacji sprzedaży.

Korzyścią dla franczyzobiorcy, który zdecyduje się na współpracę będzie m.in. struktura asortymentu pozwalająca na generowanie około 5 proc. marży wyższej niż standardowy sklep. Alma zapewnia także m.in. dostęp do szerokiego wachlarzu działań marketingowych.

– Oferując pakiety franczyzowe wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i partnerów biznesowych. Biorąc pod uwagę fakt, że Delikatesy Alma od lat dostają najwyższe noty u Polskich konsumentów za jakość produktów i obsługi, wygląd sklepów, cieszą się też najwyższym zaufaniem, nasi partnerzy zyskują dostęp do sprawdzonego i zyskownego modelu prowadzenia sklepu – wyjaśnia Aleksandra Budzińska.

Aktualnie sieć Delikatesy Alma składa się z ok. 50 lokali zlokalizowanych na terenie całego kraju.