Deichmann, Komputronik i Empik najlepiej oceniane przez e-klientów

deichmann multichannel raportPolscy e-konsumenci kierują się nie tylko rozpoznawalnością marki, lecz przede wszystkim ofertą promocyjną przygotowaną przez dany sklep – to jeden z kluczowych wniosków jaki płynie z badania  przeprowadzonego przez CupoNation Polska.

Plebiscyt na Promotora Roku 2014, prowadzony pod patronatem Evigo, jest nowatorskim badaniem opracowanym przez CupoNation Polska, portal specjalizujący się w publikowaniu kuponów rabatowych oraz promocji. Spośród ofert, które w 2014 pojawiły  się na stronie, CupoNation wytypowano dwadzieścia najatrakcyjniejszych, które podzielone zostały na cztery kategorie: moda, uroda, elektronika oraz pozostałe. Każdy użytkownik, mógł oddać jeden głos.  Łącznie w badaniu oddano 5531 głosów, oraz pozostawiono 209 komentarzy.

Douglas i Sephora pokonane

Mianem Promotora Roku 2014 został uhonorowany sklep Komputronik, który zdobył 17% wszystkich głosów. Poza samą ofertą użytkownicy docenili w komentarzach wysoki poziom obsługi klienta oraz niskie ceny.

W kategorii moda, bezkonkurencyjnym liderem okazała  się marka Deichmann, a niespodziewany sukces odniósł sklep Empik. Marka dotychczas utożsamiana głównie ze sprzedażą książek, filmów czy płyt z muzyką triumfowała w kategorii uroda. Empik pokonał czołowych dystrybutorów produktów do pielęgnacji i makijażu jak Douglas czy Sephora. Wygrana Empiku w segmencie uroda jest ogromnym osiągnięciem dla sprzedawcy, gdyż szybko i skutecznie udało mu się zredefiniować markę oraz poszerzyć asortyment w oczach klientów.

Internetowy sprzedawca OleOle został zwycięzcą w kategorii pozostałe, pokonując między innymi Merlin.pl. Internauci docenili OleOle ze względu na dużą ilośd ofert promocyjnych oraz bogaty asortyment w niskich cenach.

Rozwój e-commerce w Polsce

Jak pokazują wyniki plebiscytu na Pormotora Roku 2014 polscy e-konsumenci coraz bardziej świadomie podejmują decyzje odnośnie zakupów w internecie. Rozpoznawalność danej marki zaczyna stanowić kwestię drugorzędną, podczas gdy największa uwaga przywiązywana jest do ceny oraz jakości obsługi w danym sklepie. Rozwój rynku e-commerce w Polsce napędzany jest przede wszystkim przez internautów, którzy coraz częściej wybierają zakupy przez Internet i z każdą sfinalizowaną transakcją stają się ekspertami w wyszukiwaniu ofert najlepiej spełniających ich oczekiwania.

Cuponation to wiodący serwis poświęcony oszczędzaniu w internecie, należący do grupy Rocket Internet. Cuponation działa na 16 rynkach, prowadząc ponad 30 platform internetowych, pomagając oszczędzać milionom użytkowników każdego dnia. Serwisy Cuponation skupiają ponad 20 tys. vocherów i kuponów rabatowych do ponad 10 tys. sklepów internetowych.

Tekst ukazał się w portalu Evigo.pl

Reklama

Galeria Jurajska