Rok pełen sukcesów dla Sephora w Polsce

Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska

Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska

Na temat zmian i sukcesów marki Sephora w naszym kraju w minionym roku rozmawiamy z Adamem Kołodziejczykiem, dyrektorem generalnym Sephora Polska.

Ubiegły rok był przełomowy dla Sephora w Polsce. Firma wprowadziła wiele nowości z myślą o klientach. Portfolio firmy powiększyło się także o kilka nowych perfumerii, otwarto sklep internetowy. Na jakie inne zmiany zdecydowała się firma w 2014 roku?

Adam Kołodziejczyk: – W 2014 roku Sephora obchodziła swoje 15. urodziny w Polsce. Był to dla nas naprawdę wyjątkowy rok. Do mapy naszych perfumerii również dołączyły dwie nowe lokalizacje – w lubelskim Centrum Handlowym Felicity oraz olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, obydwa bardzo udane otwarcia. Konsekwentnie realizowaliśmy też projekt remodelingu w wybranych perfumeriach Sephora w całej Polsce. W minionym roku w nowej odsłonie otworzyliśmy łącznie 7 perfumerii m.in. w warszawskim Klifie i Złotych Trasach. Jesienią zaprezentowaliśmy oficjalnie powiększoną i znacznie upiększoną, flagową perfumerię Sephora w warszawskiej Arkadii. Na 700 mkw. czeka na klientów zaskakujący asortyment wzbogacony o unikalną strefę niszowych marek zapachowych takich jak np.: Juliette Has a Gun, The Different Company, Atelier Cologne, l’Atelier de Givenchy, czy Zegna Essenza – dostępnych jedynie w tej perfumerii w Polsce oraz na sephora.pl, a także szeroka oferta usług m.in. makijażu, manicure, regulacji i koloryzacji brwi marki Benefit, oraz bezpłatne, spersonalizowane pakowanie prezentów – „Gift Factory”.

Czy otwarcie e-sklepu można uznać za najistotniejsze osiągnięcie firmy w 2014 roku?

– Niezwykle ważnym krokiem do kontynuacji sukcesu naszego biznesu stała się uruchomiona z początkiem roku, perfumeria internetowa sephora.pl, dzięki której zyskaliśmy rzeszę nowych klientów i dotarliśmy do miejsc w których nie ma tradycyjnych perfumerii Sephora. W ciągu minionych 12 miesięcy udało nam się zbudować silną pozycję wśród perfumerii rynku e-commerce –najbardziej rozpoznawalną perfumerię online w Polsce, wg badań przeprowadzonych przez Gemius. Zarówno my, jak i klienci jesteśmy niezwykle zadowoleni z jej wyników sprzedażowych. Podobnie jak w perfumeriach stacjonarnych stawiamy na jakość obsługi i budowanie pozytywnych wrażeń zakupowych. Przeszło 95 proc. klientów sephora.pl ocenia pozytywnie lub bardzo pozytywnie serwis naszego sklepu.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska