7th Street z nowymi restauracjami w centrach handlowych

Restauracja 7th Street

Restauracja 7th Street

7th Street planuje w najbliższym czasie kilka otwarć swoich restauracji utrzymanych w amerykańskim stylu. Wszystkie lokale znajdą się na terenie pomorskich centrów handlowych.

– W najbliższych tygodniach sieć 7th Street powiększy się o dwa nowe lokale prowadzone przez franczyzobiorców. Zostaną one otwarte w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni i Centrum Handlowym Jantar w Słupsku. Obecnie sieć 7th Street tworzy 9 lokali mieszczących się zarówno przy ulicach, jak i innych obiektach handlowych. Restauracja w Słupsku zajmie powierzchnię 150 mkw. Z kolei lokal w Gdyni będzie mierzył 145 mkw. – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Błażejewski, właściciel firmy 7 Street.

Minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji sieci 7th Street wynosi 80–100 tys. zł w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii. Natomiast kwota wybudowania nowej restauracji może wahać się od 180 tys. zł w górę w zależności od wielkości i stanu technicznego lokalu. Minimalna powierzchnia lokalu sieci to 60 mkw. Firma sugeruje jednak lokale o powierzchni 120 mkw. i więcej. Lokal musi posiadać bezpośrednie wejście z ulicy lub znajdować się w centrum handlowym.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania typowo amerykańskie, budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie przedsiębiorców firma 7 Street zdecydowała się uruchomić nowy koncept Meat & Fit. Jest on przewidziany z myślą o franczyzoborcach, którzy chcą prowadzić swój własny biznes gastronomiczny, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji 7th Street. Koncept przygotowano z myślą o małopowierzchniowych punktach gastronomicznych zarówno stacjonarnych w galeriach handlowych, mobilnych w postaci przyczep, a także w formie food trucków.

Reklama

Galeria Jurajska