CH Pogoria podsumowuje 2014 rok

Centrum Handlowe Pogoria

Centrum Handlowe Pogoria

Od kilkunastu miesięcy, w CH Pogorii prowadzony jest proces rekomercjalizacji, uwzględniający cykl życia centrum handlowego oraz zmieniające się trendy i zwyczaje konsumenckie. Zestaw marek, usług i funkcji rozrywkowych odświeżany jest w taki sposób, aby centrum pozostało atrakcyjne zarówno dla klientów lokalnych jak i okazjonalnych – dojeżdżających spoza Dąbrowy Górniczej.

Auchan w CH Pogoria

Dzięki dogodnej lokalizacji i dużej popularności wśród mieszkańców Zagłębia – ponad 400 tysięcy odwiedzających miesięcznie – Pogoria niezmiennie cieszy się zainteresowaniem popularnych marek polskich i międzynarodowych, a od 2013 roku może pochwalić się nowymi lub przedłużonymi umowami wynajmu dotyczącymi już blisko połowy powierzchni handlowej.

– Mówiąc o nowych markach w Pogorii, należy przede wszystkim podkreślić zakończony w sierpniu zeszłego roku rebranding hipermarketu o powierzchni 9,5 tys. mkw. – w Pogorii został otwarty pierwszy w Dąbrowie Górniczej i wówczas dopiero drugi w Polsce hipermarket Auchan powstały po integracji sieci Real przez Grupę Auchan – mówi redakcji Retailnet.pl Wojciech Smyk, Vice President BlackRock.

Najemcy modowi

Do grona najemców Pogorii dołączyły również nowe marki odzieżowe, w tym Carry (765 mkw.), kolejna marka z portfolio LPP – salon Sinsay (430 mkw.) oraz salon obuwniczy Altero (blisko 225 mkw.). Ofertę centrum poszerzyły także sklepy debiutujące na lokalnym rynku handlowym, jak na przykład drogeria Hebe (310 mkw.) czy salon popularnej marki sportowej 4F (100 mkw.).

Klienci spędzający podczas każdej wizyty w Pogorii średnio dwie godziny, chcą wykorzystać ten czas maksymalnie efektywnie, stąd pojawienie się nowych punktów usługowych: biur podróży Itaka oraz Rainbow Tours, salonu fryzjerskiego Hair Point, saloniku prasowego Kolporter, lokalu z akcesoriami fotograficznymi AB Foto, salonu platformy telewizji cyfrowej nc+, punktu Lotto oraz sklepu X-Console. W centrum działa tez już sklep marki kosmetycznej Ziaja.

Dzięki współpracy z grupą LPP, otwarte zostały powiększone sklepy marek House (370 mkw.), Mohito (334 mkw.) oraz Cropp (350 mkw.). Modową ofertę Pogorii poszerzyły również przebudowane salony CCC (obecnie blisko 490 mkw.), Diverse (ponad 175 mkw.), Grey Wolf (blisko 85 mkw.) oraz Lavard (blisko 110 mkw.). Wiosną zeszłego roku zadebiutowała też powiększona drogeria Rossmann, która zajmuje obecnie blisko 520 mkw. powierzchni handlowej. Duża część z wymienionych sklepów powiększyła zajmowaną powierzchnię nawet dwukrotnie, co dobrze świadczy o satysfakcji najemców z działalności centrum.

– Warto podkreślić, że w 2014 roku w CH Pogoria zrealizowano również liczne prace modernizacyjne, w tym między innymi rozbudowę parkingu o około 240 miejsc, odświeżenie wybranych powierzchni wspólnych oraz remont części toalet. Zakończyło się też porządkowanie terenu wokół tzw. Pałacyku Dezona – zabytkowego budynku sąsiadującego z Pogorią. Wśród zmian zaplanowanych na 2015 rok, Pogorię czeka m.in. zmiana aranżacji strefy foodcourt na pierwszym piętrze – dodał Wojciech Smyk.

Centrum handlowe Pogoria, które w listopadzie 2014 roku obchodziło szóste urodziny, to jeden z największych obiektów handlowo-usługowych w Zagłębiu Dąbrowskim. Położone w samym sercu Dąbrowy Górniczej, jest popularnym miejscem zakupów, spotkań oraz wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, a dzięki swojej architekturze – także jedną z najciekawszych przestrzeni publicznych miasta. Stała oferta CH Pogoria to ponad 75 sklepów i punktów usługowych, zlokalizowanych na łącznej powierzchni 36,7 tys. mkw. Oprócz galerii handlowej, hipermarketu spożywczego oraz budowlanego, znajduje się tu także strefa foodcourt i pięciosalowe kino Helios.

Reklama

Galeria Jurajska