SCF 2015

Jak się zmieni rynek centrów handlowych w dobie sprzedaży wielokanałowej – to pytanie na które odpowiedzą prelegenci konferencji będącej częścią zimowej edycji Shopping Center Forum 2015.

Konferencja to próba odpowiedzi na trzy kluczowe pytania. Po pierwsze: jak będzie wyglądało finansowanie inwestycji w dobie omnichannel retailing. Po drugie: jak, w związku z rozwojem sprzedaży wielokanałowej, zmienią się umowy najmu. Po trzecie: jaki wpływ na sprzedaż i funkcjonowanie centrów handlowych będą miały nowoczesne technologie.

Zagraniczni prelegenci

Listę prelegentów otwiera Klaus Striebich, dyrektor zarządzający Działu Wynajmu ECE Projektmanagement, zarazem szef Niemieckiej Rady Centrów Handlowych. Jako jeden z najbliższych współpracowników Alexandra Otto jest on odpowiedzialny za kształtowanie nowych modeli umów najmu obowiązujących w dobie omnichannel retailing.

Na liście prelegentów znaleźli się managerowie, których rola w kształtowaniu europejskiego rynku centrów handlowych jest kluczowa. Są wśród nich: Simon Wallace, członek zarządu i szef działu badań Deutsche Asset & Wealth Management oraz Alan Patterson, szef działu Badań i Strategii, AXA Real Estate, którzy przedstawią nowe modele finansowania rozwoju rynku w dobie omnichannnel retailing.

Kwestie nowego kształtu umów najmu pojawią się w wystąpieniu Sarah Parkinson, partnera kancelarii prawnej Browne Jacobson. Edwarda Cook, dyrektor Brytyjskiej Rady Centrów Handlowychi,  Ron Hemmer, CFO Hunkemöller oraz Christian Hackel, członek zarządu i szef marketingu Deichmann pokażą case studies wykorzystania w handlu najnowocześniejszych technologii.

Najnowsze trendy na rynku

Wśród prelegentów jest także Ian Hanlon, Associate Director – Foodservice Consulting JLL. Z polskiej strony w konferencji wezmą udział m.in. Robert Szczepanek, doświadczony prawnik z Causa Finita, oraz Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland i Fabrice Bansay, szef Apsys Polska.

– Po latach przerwy, kiedy koncentrowaliśmy się na budowaniu skutecznego networkingu, wracamy do idei mocnych konferencji merytorycznych. Propozycja, którą otrzymają Państwo podczas Shopping Center Forum jest przełomowa także ze względu na absolutnie wyjątkową pozycję, jaką zajmują zaproszeni przez nas prelegenci na europejskim rynku. Udział w konferencji towarzyszącej Forum stwarza więc unikalną możliwość nie tylko zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku, ale także osobistym poznaniem topowych managerów z wiodących rynków europejskich – mówi Radosław Rybiński, dyrektor SCF 2015.

SCF 2014 Winter Edition odbędzie się 3 marca na stadionie Legii Warszawa, przy ul. Łazienkowskiej 3. Tego dnia w jednym miejscu będą wszyscy, którzy decydują o rozwoju rynku powierzchni handlowych w regionie CEE.