Salon sieci Big Star
Salon sieci Big Star

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Ruda Śląska Plaza pozyskało nowego najemcę, markę Big Star. Salon o powierzchni 100 metrów kwadratowych znajduje się na parterze galerii.

Marka Big Star na rynku polskim pojawiła się w roku 1990. Firma Big Star Limited rozpoczęła wówczas działalność na podstawie praw do dystrybucji na terenie Polski, Czech, Słowacji, Litwy i Białorusi. Rok później w ramach licencji ruszyła produkcja w Kaliszu (obecna siedziba firmy) dla zaspokojenia potrzeb na rynkach polskim i wschodnich. W roku 1994 powstaje polsko- szwajcarska spółka joint venture Big Star Limited, przekształcona po roku w Big Star Limited Polska, w której 100 proc. stanowią polskie udziały. Obecnie sieć Big Star posiada ponad 250 salonów w Polsce i zagranicą. Big Star to jedna z najbardziej popularnych w Polsce marek produkujących odzież jeansową.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Ruda Śląska Plaza już od wielu lat stanowi stały punkt na zakupowej mapie Rudy Śląskiej i aglomeracji śląskiej. Dzięki doskonałej lokalizacji i szerokiej dostępności środków komunikacji miejskiej Ruda Śląska Plaza stanowi idealne miejsce na zakupy. Nowoczesny budynek centrum wyposażony jest w dwie szklane windy panoramiczne, a przestronny parking jest w stanie pomieścić nawet 549 samochodów. Do dyspozycji klientów na terenie centrum są co-working area czyli biuro mobilne oraz strefa Disney TV dla najmłodszych. Wśród najemców centrum są m.in.: H&M, Reserved, Orsay, Camaieu, Mohito, CCC a także wiele innych znanych marek. W obiekcie znajduje się również kompleks kinowy Cinema City, jak i park rozrywki Pink. CH-R Ruda Śląska Plaza jest zarządzane przez Klepierre Management Polska sp. z o.o.

Grupa kapitałowa Klepierre jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 13 krajach Europy. W Polsce posiada 7 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza, Kraków Plaza oraz Rybnik Plaza, które są zarządzane przez spółkę Klepierre Management Polska sp. z o.o. Większość centrów handlowych jest zlokalizowana w centralnych punktach miasta i łączy rozrywkę, handel i usługi.