Świat Prasy przejął saloniki Media Press

Salonik Świat Prasy

Salonik Świat Prasy

Jeden z największych w kraju operatorów saloników prasowych, spółka Świat Prasy nabyła 100 proc. udziałów spółki Media Press. Przejęcie 25 saloników, dotychczas działających pod marką Mkiosk jest kolejnym etapem realizacji przyjętej przez Świat Prasy strategii rozwoju.

Spółka nie wyklucza kolejnych przejęć. Poszukuje także lokalizacji o powierzchni od 25 do 40 metrów kwadratowych, charakteryzujących się dużym przepływem osób: w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także na dworcach, lotniskach, w szpitalach oraz centrach dużych miast.

Świat Prasy współpracuje z największymi operatorami spożywczymi na rynku: Kaufland, Simply market, Biedronka, POLOmarket, Tesco, Intermarche, Netto, Czerwona Torebka.

Sieć Świat Prasy powstała w 2007 roku. Obecnie posiada ponad 122 saloników prasowych. W ofercie saloników znajduje się szeroki asortyment prasy, artykułów tytoniowych, doładowań telefonicznych, książek, słodyczy, zabawek i artykułów impulsowych. Saloniki wyposażone są także w kolektury Lotto, terminale obsługujące karty płatnicze oraz usługę opłacania rachunków. Właścicielem sieci saloników prasowych jest ABRAVA sp. z o.o. Świat Prasy s.k.a.

Sieć Świat Prasy została doceniona przez Jury nagrody SCF Retailer of the Year 2015 poprzez nominacje w kategorii Music, Bookshops & Newsagents Retailer. Wręczenie statuetek odbędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, Stadion Legii Warszawa, ul. Łazienkowska 3.

Reklama

Galeria Jurajska