evigo grafika glowna szkolenie ecommerce

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na bezpłatne szkolenie „Multichannel, czyli jak podwoić dochody w e-commerce”. Warsztaty odbędą się 26 lutego pod patronatem Evigo.

Spotkanie jest przede wszystkim dedykowane właścicielom i osobom decyzyjnym w przedsiębiorstwach wykorzystujących e-commerce jako kanał sprzedażowy.

Znaczenie modelu multichannel

Pod względem sprzedaży przez internet Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się europejskich rynków. Na rok 2020 przewiduje się ją na poziomie aż 90 mld zł, co oznacza, że już za kilka lat sprzedaż internetowa zwiększy udział w handlu detalicznym do 10%. Szczególnego znaczenia nabiera w związku z tym multichannel, czyli zintegrowana sprzedaż wielokanałowa. Przy właściwym zrozumieniu i wykorzystaniu pozwala ona bowiem nie tylko zwiększać sprzedaż, ale również wydatnie obniżać koszty.

Podczas bezpłatnego szkolenia w siedzibie IAB Polska w Warszawie zostaną poruszone zagadnienia z obszaru marketingu w wyszukiwarkach, e-mail marketingu, reklamy display, performance marketingu, mobile i analityki. Padną odpowiedzi m.in. na pytania o to, jak odnaleźć się w świecie szybko postępujących zmian oraz w jaki sposób efektywnie promować swój e-sklep. Zajęcia poprowadzą członkowie grupy roboczej e-commerce działającej w ramach IAB Polska.

Agenda szkolenia

  • Jak zbudować multichannel w e-sklepie? – Maciej Hoffmann, Business Development Manager E-commerce & New Acquisition Channels MEC, Head of E-commerce Group IAB
  • Marketing w wyszukiwarkach. Możliwości i rozwiązania dla sektora e-commerce – Maciej Gałecki, CEO Bluerank
  • Jak przygotować skuteczną kreację email marketingu, która zwiększy sprzedaż – Paweł Sala, Co-founder and Managing Director FreshMail
  • 1000 wersji kreacji w 1 sekundę – czy systemy do optymalizacji kreacji są efektywne w kanale e-commerce? – Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder Revenue Group
  • Jak skutecznie zbudować model efektywnościowy wraz z odpowiednim wolumenem sprzedaży –Magdalena Szyszkowska, Performance Strategy Manager MEC
  • Mobile w Twoim e-commerce. Czy to już ten moment? – Tomasz Woźniak, CEO Futuremind
  • Nowy wymiar analityki pod e-commerce? – Karolina Romaniuk, Senior Key Account Manager Gemius
  • E-commerce a nowe regulacje prawne dotyczące marketingu – Magdalena Kogut-Czarkowska, associate, Baker & McKenzie

Partnerami szkolenia są firmy: Baker&McKenzie, Bluerank, FreshMail, Futuremind, Gemius, MEC, Revenue Group.

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie IAB Polska.