Sieć Szachownica debiutuje na Shopping Center Forum

Szachownica SCF 2015

Spółka Joart SA, właściciel polskiej sieci odzieżowej Szachownica, w 2015 roku planuje podwoić liczbę otwarć. Nowych lokalizacji spółka poszuka podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.

Aktualnie Szachownica prowadzi sieć około 60 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce.

Dynamiczna ekspansja

– Nasza marka obecna jest już niemal w każdym dużym mieście, ale widzimy ogromny potencjał w średnich i mniejszych miastach – w szczególności tam chcemy dotrzeć do naszych klientów. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokali o powierzchni od 300 do 500 mkw. w cieszących się popularnością centrach handlowych na terenie całej Polski i negocjujemy umowy na nowe sklepy – mówi dla Retailnet Artur Kuczyński, prezes zarządu firmy Joart SA, właściciela marki Szachownica.

Obecność na Forum

– Mam nadzieję na owocne rozmowy i spotkania z zarządem najciekawszych projektów handlowych podczas Shopping Center Forum. Nasza marka będzie obecna na Forum po raz pierwszy, co będzie okazją do zaprezentowania naszego formatu i planów ekspansji. Aktualnie kontynuujemy rozwój, koncentrując się na lokalizacjach zapewniających duży ruch. Być może zatem dojdzie do podpisania umów najmu już na Forum – zapowiada Artur Kuczyński.

Szachownica to ogólnopolska sieć sklepów odzieżowych, oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz akcesoria. Firma działa na polskim rynku od 2002 roku. Oprócz salonów prowadzi również sprzedaż produktów on-line za pośrednictwem własnego sklepu internetowego.

Reklama

Galeria Jurajska