Dwucyfrowy wzrost sprzedaży CDRL

Kolekcja Coccodrillo

Przychody ze sprzedaży CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo, w sieci polskich sklepów wzrosły w lutym o 15% rok do roku i wyniosły 6,49 mln zł. W okresie styczeń-luty przychody wyniosły 15,73 mln zł i były o 26% wyższe niż przed rokiem

Wyniki finansowe

Spółka podała też, że przychody ze sprzedaży przez internet wyniosły w lutym 0,34 mln zł. W okresie styczeń-luty ich wartość wyniosła 0,80 mln zł wobec 1,07 mln zł przed rokiem.

Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 r. wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednim roku (wzrost o 27%).

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły w zeszłym roku 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.

Sklepy Coccodrillo

Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 r. miała 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r. na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Oferta publiczna spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem o czym świadczy fakt, że stopa redukcji w transzy dla inwestorów indywidualnych wyniosła aż 81,75%. Wcześniej spółka z sukcesem przeprowadziła ofertę publiczną z której pozyskała 14,9 mln zł brutto na rozwój. Cześć z tych środków jest przeznaczona na rozbudowę sieci sprzedaży.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016