Magnolia Park zmienia identyfikację wizualną

Magnolia Park

Magnolia Park

Wrocławska Magnolia Park, największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku, zmienia wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna ma być lekka, nowoczesna i inspirująca.

Zmiana identyfikacji wizerunkowej jest częścią nowego etapu w historii Magnolii Park. Wiosną – po zakończeniu ważnego etapu rozbudowy centrum – klienci zyskają dostęp do nowych sklepów, kawiarni, restauracji, punktów usługowych i większej liczby darmowych miejsc parkingowych.

W ofercie znajdzie się m.in. pierwszy na Dolnym Śląsku, a drugi w Polsce, salon LC Waikiki, ale też Samsung Brand Store czy New Look. W sumie centrum handlowe będzie liczyło pond 100 tys. mkw. GLA – aktualnie jego powierzchnia wynosi 81 tys. mkw. GLA.

Magnolia z nowymi markami

– Stawiamy na poszukiwane marki, których wcześniej nie było we Wrocławiu. Chcemy zapewnić najbardziej, różnorodną i kompleksową ofertę handlową o najwyższej jakości na Dolnym Śląsku – mówi Małgorzata Słowik, dyrektor działu wynajmu Multi Poland, firmy która zarządza i wynajmuje powierzchnie handlowe w Magnolii Park.

Rozbudowa Magnolia Park rozpoczęła się w 2013 roku. Otwarcie nowej części planowane jest na marzec.

Wnętrze Magnolia Park

Wnętrze Magnolia Park

W nowej identyfikacji twórcy posłużyli się zupełnie nową typografią. Font zmienił się z różowego na czarny, co nadało mu wyrazistego, nowoczesnego wymiaru.

– Naszą celem było wykreowanie deseniu, który będzie rozpoznawalnym elementem komunikacji Magnolia Park – tłumaczy Maria Prokop, dyrektor Marketingu Multi Poland.

Regionalne centrum handlowe

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie ponad 81 tys. mkw., a dzięki trwającej rozbudowie do 2015 roku powiększy się o kolejne 20 tys. mkw.

Wśród najemców centrum znajduje się około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3,2 tys. miejsc parkingowych.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Mall Management Poland.

Multi Corporation to właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych.

Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

Reklama

Galeria Jurajska