Salon Sizeer
Salon Sizeer

Krakowska Grupa MIG uruchomiła kolejne dwa sklepy marek Sizeer i 50 style, które uzupełniły ofertę centrum handlowego Port Łódź. Nowo otwarty salon Sizeer jest, jak dotąd, największym powierzchniowo sklepem tej sieci w Europie.

Brandy spółki MIG

Europejska sieć salonów multibrandowych Sizeer liczy obecnie 89 sklepów. Najnowszy salon został otwarty 12 marca w centrum handlowym Port Łódź i jest to obecnie największy salon sieci zarządzanej przez Grupę MIG. Jego powierzchnia to 345 mkw. Ponadto, strefę Junior z ofertą dla najmłodszych, zdobią w salonie grafiki popularnego rysownika Why-Ducka. W ofercie Sizeer znajduje się nowa wiosenna kolekcja trampek oraz odzieży i akcesoriów w stylu street.

W tym samym centrum handlowym, MIG uruchomił także sklep 50 style o powierzchni 311 mkw. To 70. sklep marki oferującej wygodną, codzienną odzież, obuwie i akcesoria dla całej rodziny. 50 style to duże sklepy z odzieżą, obuwiem i akcesoriami uznanych marek: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto, Feewear.

Nowy koncept

W 2014 roku sieć 50 style odświeżyła logotyp i wygląd sklepów – autorem koncepcji wizualnej i hasła przewodniego jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski sp z o.o. Marka pozyskała do współpracy piłkarza Tomasza Frankowskiego, który wraz z rodziną promował sieć m.in. w kampanii reklamowej, realizowanej w drugiej połowie roku na antenie telewizji TVN oraz na kanale Player.pl.

Ponadto MIG z powodzeniem realizuje strategię współpracy z polskimi franczyzobiorcami, pozyskując z roku na rok nowych partnerów, zainteresowanych otwarciami 50 style. Oferta franczyzowa MIG obejmuje m.in. pełny depozyt towarowy, korzystną prowizję od uzyskanego obrotu, możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek, wsparcie marketingowe.