Atrium Koszalin
Atrium Koszalin

Z końcem marca 2015 roku klienci Atrium Koszalin znajdą w centrum handlowym jeszcze szerszą ofertę modową.

Wśród nowych najemców koszalińskiego centrum handlowego w ostatnim czasie pojawiła się marka Casu oferująca obuwie i dodatki modowe. W obiekcie pojawi się także marka Pretty Girl. Nowy najemca zajmie blisko 70 mkw. powierzchni.

Sieć Pretty Girl

Oferta marki Pretty Girl skierowana jest do kobiet w szerokim przedziale wiekowym. Dla klientów dostępne są m. in. ubrania biznesowe, stroje dzienne oraz stylizacje wieczorowe wraz z szerokim wyborem akcesoriów, takich jak torby czy szale.

Aktualnie sieć Pretty Girl tworzy ponad 40 salonów zlokalizowanych w większości w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Najwięcej sklepów spółka ma w Warszawie i Krakowie, gdzie prowadzi po trzy salony. Spółka rozwija sieć m.in. za pomocą systemu franczyzowego. Lokale Pretty Girl mają od 70 do 120 mkw. powierzchni handlowej.

Atrium Koszalin

Atrium Koszalin to 127 sklepów i punktów usługowych na powierzchni ponad 55 tys. mkw. GLA. Wśród największych najemców centrum znajdują się: hipermarket Tesco, market budowlany Castorama, market z elektroniką Media Markt, czy fitness club Pure Jatomi i Multikino. Na dwóch poziomach obiektu znajdują się m.in. takie marki, jak: Bershka, C&A, Carry, CCC, Centro, Claire’s, Cropp Town, Deichmann, Diverse, Douglas, Ecco, Empik, Gino Rossi, H&M, Home&You, House, Inglot, Kazar, Marks&Spencer, Mohito, New Yorker, Orsay, Promod, Pull and Bear, Reserved, Rossmann, Simple, Smyk, Solar, Stradivarius, Swiss, Tally Weijl, Taranko, Venezia, Yes. Dla klientów centrum przeznaczono 1,6 tys. miejsc parkingowych.

Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited.