PointFinder omnichannel w ostatniej mili

PointFinder

PointFinder

Zintegrowane ze sobą aplikacje na smartfony to rozwiązanie dla centrów handlowych stawiających na wielokanałowość sprzedaży, czyli omnichannel commerce.

Dziś, kiedy klienci nieustannie są online, najważniejsze jest dla nich, by zakupy były wygodne, szybkie, a dzięki technologiom mobilnym możliwe do zrealizowania w dowolnym miejscu i czasie.

Mix świata online z offline

Indoor Positioning System, zintegrowany z aplikacją mobilną dla odwiedzających galerie, Poinfinder, świetnie wpisuje się w te oczekiwania. To interaktywna mapa ułatwiająca nawigację w obiekcie i geomarketing kontekstowy. Pozwala budować zaangażowanie klientów poprzez spersonalizowane oferty, rabaty czy informacje o akcjach marketingowych. A to dzięki wykorzystaniu nawyków konsumentów, jak choćby nierozstawanie się ze smartfonem także podczas zakupów.

IPS, zintegrowany z systemami sieci handlowych, rozpozna klienta, który w Internecie, na stronie sklepu oglądał konkretne produkty, i zaproponuje mu je, z rabatami, poprzez PointFinder. Według danych z raportu IBM ze stycznia 2015 roku oczekuje tego aż 48% klientów wybierających zakupy online i 44% klientów salonów stacjonarnych. Nic dziwnego, że klient, skuszony tak precyzyjną, zindywidualizowaną ofertą, finalizuje zakupy offline. Bo o ile w Internecie porównujemy produkty, szukamy informacji o nich czy opinii innych użytkowników, kupować wolimy w realu. IPS poprzez analizę zachowań klienta umiejętnie łączy świat online z offline, wpływając na zyskanie przewagi konkurencyjnej centrów handlowych i ich rozwój.

Zauważalny wzrost sprzedaży

Choć omnichannel to trend zachodni, bez dwóch zdań warto przenieść go na polski rynek. Wielokanałowość przynosi ogromne korzyści tym centrom i sieciom handlowym, które na nią stawiają. Z danych zawartych we wspomnianym już tegorocznym raporcie IBM wynika, że jedynie 29% konsumentów dokonało ostatnich zakupów w Sieci. W przypadku produktów z segmentu mody młodzieżowej czy wyposażenia wnętrz liczba osób, które ostatecznie idzie po nie do tradycyjnego sklepu różni się o niemal 20 punktów procentowych. Wielokanałowość jest też źródłem większej lojalności klientów, którzy stają się bardziej przywiązani do marki, mają większą jej świadomość, a marketing mobilny postrzegają nad wyraz pozytywnie.

Więcej informacji dostępnych jest na stronach: www.pointfinder.pl, www.indoorpositioningsystem.pl

eu-pointfinder

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016