Telepizza
Telepizza

Urośnie sieć lokali gastronomicznych działających pod szyldem Telepizza. TelePizza Poland sp. z o.o., właściciel sieci, szuka nowych lokalizacji w średniej wielkości miastach na terenie całego kraju.

Aktualnie sieć Telepizzy tworzy 30 lokali własnych i 85 prowadzonych przez franczyzobiorców. Spółka poszukuje nowych możliwości rozwoju w ramach systemu franczyzowego.

Ekspansja w średniej wielkości miastach

Nowe lokale sieci mają powstać w miastach liczących powyżej 40 tys. mieszkańców. Na liście ekspansji znajdują się m.in. takie miasta jak Jelenia Góra, Zgorzelec, Wałbrzych, Zamość, Grudziądz, Inowrocław, Toruń, Bełchatów, Kutno, Łódź, Chrzanów, Nowy Sącz, Przemyśl czy Sanok.

Firma samodzielnie wyszukuje powierzchnie atrakcyjne biznesowo i cenowo. Obecnie spółka poszukuje partnerów biznesowych dysponujących lokalem o średniej powierzchni około 100 mkw. Nowe pizzerie mogą być zlokalizowane zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak i przy ulicach.

Ponad 1000 lokali w sieci

Telepizza to międzynarodowa sieć pizzerii, specjalizująca się w wypieku i dostawie pizzy do domów i biur. Firma powstała w 1987 roku w stolicy Hiszpanii – Madrycie. Obecnie sieć Telepizza działa w sześciu krajach na świecie – Hiszpanii, Chile, Kolumbii, Portugalii, w Chinach oraz Polsce. Aktualnie działa ponad 1000 lokali, gdzie w sumie zatrudnionych jest blisko 40 tys. pracowników.